لیگ حرفه ای بسکتبال قبل از شروع مرحله پلی آف، آخرین نفس های خود را می کشد. در این میان دو تیم با تعداد نفراتی نزدیک به انگشتان دست به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فصل جاری لیگ برتر بسکتبال اتفاقات مختلفی را به خود دیده است. بازی تیم 6 نفره هفت الماس که در نیم فصل اول لیگ، یک بازی مقابل دانشگاه آزاد را هم با 3 نفر به پایان برد از هفته های قبل، حرفه ای بودن لیگ بسکتبال را زیر سوال برد. هفت الماسی ها رکورد تعداد بازیکنان دوپینگی را هم با 5 بازیکن دوپینگی در یک تیم زدند.

اما اوج کم کیفیتی لیگی که نام حرفه ای را بر خود دارد، امروز در دیدار تیم های شهرداری گرگان و منتخب بسکتبال ماهشهر به نمایش گذاشته شد که تیم منتخب ماهشهر حتی یک بازیکن ذخیره هم روی نیمکت خود نداشت و با پنج بازیکن راهی شهر گرگان شده بود.

تیم منتخب ماهشهر که در سال های گذشته با نام صنایع در لیگ شرکت کرده بود، از زمان لیگ ملی بدون دریافت بودجه کار خود را آغاز کرد. تلاش های ماهشهری ها برای لیگ حرفه ای به دریافت بودجه بازیکنان خارجی انجامید و با توجه به مشکلات مالی، تنها تئودورویچ و آنتونی رافا دو یار خارجی این تیم به همراه زکی زاده، ببرشکن و بروجردی در تیم باقی مانده اند.

تیم هفت الماس قزوین هم با توجه به محرومیت 5 بازیکن دوپینگی همچنان با یک یار ذخیره به کار در لیگ ادامه می دهد. هفت الماس امروز در اصفهان مقابل تیم پمینا شکست خورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار