کمیته برگزاری بازی ها پارالمپیک 2016 ریو، اولین جزئیات حمل مشعل بازی ها را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسیر حمل مشعل بازی های پارالمپیک، طی 7 روز از 5 شهر در برزیل و نیز شهر استوک مندویل انگلستان، زادگاه بازی های پارالمپیک، توسط 500 نفر پیموده خواهد شد که از عموم مردم نیز برای شرکت در مراسم حمل مشعل دعوت بعمل خواهد آمد.

اندرو پارسونسز، رئیس کمیته ملی پارالمپیک برزیل و نیز نایب رئیس IPC درخصوص این مراسم گفته است: قصد داریم مردم برزیل را از سراسر کشور برای شرکت در این مراسم دعوت کنیم تا از این طریق شور و اشتیاق بازی ها را به آنها انتقال دهیم.

پنج شهر مختلف از کشور برزیل برای طی مسیر حمل مشعل انتخاب شده اند که هر شهر دارای مسیری خاص است، ضمن اینکه مشعلی دیگر در استوک مندویل انگلستان، زادگاه بازی های پارالمپیک، روشن خواهد شد و در نهایت تمام این 6 مشعل به ریو، محل برگزاری مسابقات، ارسال می شوند، حمل مشعل در ریو دو روز ( 6 و 7 سپتامبر 2016) به طول می انجامد و در پایان با ترکیب مشعل ها، مشعل اصلی بازی ها در روز افتتاحیه، در استادیوم ماراکانا روشن می شود.

بانک برزیلی "برادسکو" و نیز شرکت چند ملیتی خودروسازی "نیسان" به عنوان اسپانسرهای رسمی مراسم حمل مشعل بازی های پارالمپیک 2016 معرفی شده اند و نمایندگان این شرکت ها به همراهی مسئولین کمیته برگزاری مسابقات، افراد حمل کننده مشعل را انتخاب خواهند کرد.

بازی های پارالمپیک 2016 برزیل از  7 تا 18 سپتامبر 2016  با حضور 4350 ورزشکار در 23 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشعل ، باری ، المپیک ، ریو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار