ملی پوشان تیم فوتبال هفت نفره به سومین مرحله تمرینات آمادگی مسابقات جهانی دعوت شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،مسعود عماری، رئیس انجمن فوتبال هفت نفره با اعلام این خبر گفت: سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره با حضور 14 ملی پوش از امروز آغاز می شود و با پایان یافتن آن ورزشکاران جهت اخذ روادید، به ترکیه سفر خواهند کرد.

وی در این زمینه افزود: قرار بود اردوی تیم ملی به مدت 10 روز برگزار شود که به دلیل سفر به کشور ترکیه جهت دریافت روادید ورود به کشور انگلستان، به 4 روز کاهش یافت و پس از این سفر، دو مرحله دیگر اردوی آمادگی تا زمان اعزام خواهیم داشت.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد: در این مرحله از اردو، 7 جلسه تمرینی در زمین و 2 جلسه بدن سازی در سالن پیش بینی شده و بیشتر بر روی کارهای هماهنگی و بدن سازی متمرکز خواهیم بود.

عماری گفت: ملی پوشان مدعو به این تمرینات 14 نفر هستند که در نهایت با حذف 2 نفر، تیم ملی با ترکیب 12 فوتبالیست به مسابقات جهانی انگلستان اعزام خواهد شد.

مسلم اکبری، مسلم خزایی، جاسم بخشی، بهنام سهرابی(کرمانشاه)، بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزبر، عبدالرضا کریمیزاده، مهدی جمالی(بوشهر)، احسان غلامحسین پور(فارس)، رسول آتش افروز، صادق حسنی (گیلان)، هاشم رستگاری(تهران)، فرزاد مهری(مرکزی)، ملی پوشان دعوت شده به این تمرینات هستند.

در سومین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره، علی روزبهانی به عنوان سرمربی حضور دارد و حسین رحمانی و محمدرضا امجدیان در کسوت مربی تیم ملی و امید همرنگ به عنوان مربی دروازه بانها معرفی شده اند.

علی رجبی به عنوان نماینده فرهنگی در کنار ملی پوشان است و اردشیر ماهینی نیز سرپرستی اردو را بر عهده دارد.

سومین مرحله تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره از 9 تا 13 اردیبهشت ماه در محل زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی برپا خواهد بود.

رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره انگلستان از 23 خرداد تا 8 تیر ماه برگزار می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار