عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به این که کفاشیان نظر مساعدی روی افشین پیروانی داشت وی به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی منصوب شد و جواد نکونام به عنوان دستیار انتخاب شد.

نکونام و پیروانی رابطه خوبی با بازیکنان دارد/شرح وظایف پیروانی با عنوان مدیر تعریف شده استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عزیزی خادم در ادامه عنوان کرد: به هر حال جواد نکونام عضو تیم ملی فوتبال بوده و رابطه خوبی با بازیکنان دارد همچنین وی و افشین پیروانی در گذشته تیم ملی بودند و به نظر می رسد رابطه خوبی با بازیکنان تیم ملی دارند.

عزیزی خادم درباره این موضوع که کی‌روش با علی کریمی مشکل پیدا کرد و ممکن است با نکونام هم به مشکل برخورد گفت: گذشته‌ها گذشته است و جواد نکونام پیشنهاد خود کی‌روش بوده است. بر این اساس انتخاب این دو نفر در سمت دستیاری و مدیراجرایی تیم ملی خوب و مناسب است.

وی در مورد انتخاب افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم ملی گفت: پیروانی هم از سوی کفاشیان پیشنهاد شده است.

وی افزود: پیشنهاد هیئت رئیسه این بوده است که در لیست تیم ملی بازیکنان جوان اضافه شود.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درمورد اسپانسر تیم ملی تصریح کرد: برازنده ایران اسپانسر بهتر است به طور مثال کشوری مثل تایلند حق و حقوقی خوبی از اسپانسر می‌گیرد.

وی در مورد مشکلات مالیاتی کی‌روش عنوان کرد: موانع مالی بر سر راه وجود دارد و امیدوارم هر چه سریعتر حل شود.

عزیزی خادم در مورد وضعیت سرپرست تیم ملی بیان کرد: در این حکم برای افشین پیروانی عنوان مدیر تیم ملی تعریف شده است و شرح وظایفش را با عنوان یک مدیر عنوان شده است در واقع در چارت جدید فیفا مدیر تیم‌های ملی تعریف می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تفاهم‌نامه خوبی با وزارت ورزش امضا شده است که گام مهمی برای تیم ملی باشد.

گفتنی است در چارت جدید فیفا مدیر تیم‌های ملی کارهای سرپرست را انجام می‌دهد و در واقع کارهای اجرایی تیم ملی از جمله هماهنگی اردوها، هتل ها و کمپ تیم ملی و کارهایی از این دست بر عهده مدیر تیم ملی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار