در حالی اظهارات "موشه آرنس" وزیر جنگ پیشین صهیونیستی مطرح می‌شود که حزب الله لبنان هیچ گاه رویکرد آفندی نداشته و مانند صهیونیست‌ها نامرد نیست.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ رژیم صهیونیستی سعی داشته همواره با سناریو "مقاومت‌هراسی" کشورهای هم‌پیمان لابی صهیونیستی را برای تحت فشار قرار دادن محور مقاومت با خود همراه کند.



اظهارات موشه آرنس

اخیراً "موشه آرنس" وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی گفته "حزب الله یکصد هزار موشک دارد که همگی آن‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفته و حماس نیز در نوار غزه هزاران موشک دارد که تمامی این موشک‌ها اسرائیل را در معرض خطر قرار داده است".



جوسازی  وزیر صهیونیست/اگر



اگر "حزب الله" لبنان و "حماس" خوی تجاوز داشتند، آیا اسرائیلی باقی می‌ماند؟

 در پاسخ می‌توان گفت که در صورتی که چنین چیزی صحت داشت، پس چگونه همواره بمباران‌های جنگنده‌های اسرائیلی مقاومت را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اگر حزب الله لبنان و حماس خوی تجاوز داشتند، آیا اسرائیلی باقی می‌ماند و مقاومت اسلامی در منطقه تنها با رویکرد مقابله با استکبار و حفظ یکپارچگی و امنیت کشورهای حوزه این جنبش تلاش می‌کنند و به هیچ عنوان قصد تجاوز نداشته و ندارد و توان موشکی مقاومت در جهت کنترل دریدگی صهیونیست هاست





جوسازی  وزیر صهیونیست/اگر


صهیونیست‌ها با عادت همیشگی خود تلاش می‌کنند تا با مقاومت اسلامی در منطقه به عنوان یک خطر بزرگ یاد کنند که این موضوع با مخالفت جدی ملت‌های منطقه مواجه است.


"محمدحسن آصفری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره اظهارات "موشه آرنس" گفت: اسرائیل اگر بخواهد دست از پا خطا کند، حزب الله قطعاً می‌تواند مقابلش بایستد و این اظهارات  نشان دهنده ضعف صهیونیست‌هاست.


صهیونیست ها از عملیات مزارع شبعا درس گرفته‌اند

وی با اشاره به این که اسرائیل دیگر اسرائیل ده‌ها سال قبل نیست، گفت: امروز حزب الله به جایگاهی رسیده که می‌تواند در مقابل هر تهدیدی بایستد و به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها از عملیات مزارع شبعا درس گرفتند.



جوسازی  وزیر صهیونیست/اگر


نکته دیگری که قابل تأمل بوده این است که همواره صهیونیست‌ها با آفندهای ناجمردانه خود رزمندگان حزب الله را به شهادت رساندند و مقاومت همواره واکنش پدافندی داشته و این که بخواهد عملیات آفندی ناجوانمردانه‌ای مانند صهیونیست‌ها بخواهد دست به اقدام ناجوانمردانه آفندی بزند به هیچ وجه آن را در مشی استراتژیک و نگرش خود نمی‌بیند و حزب الله مانند صهیونیست‌ها نامرد نیست.

"عوض حیدرپور" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره اظهارات "موشه آرنس" اظهار داشت: صهیونیست‌ها با این قبیل اظهارات تلاش می‌کنند تا جوی منفی علیه حزب الله فراهم کنند.

وی با اشاره به توان و دانش موشکی حزب الله یادآور شد: درست است که حزب الله توان موشکی خوبی دارد اما صهیونیست‌ها سعی دارند با بزرگ‌نمایی عندالزوم متحدان را با خود همراه کنند و هجمه‌ای منفی علیه حزب الله ایجاد کنند.

جوسازی  وزیر صهیونیست/اگر


سناریوی ایران‌هراسی و مقاومت‌هراسی از روش‌هایی است که مسئولین رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کنند با سناریوی ایران‌هراسی و مقاومت‌هراسی اهداف خود را پیش ببرند. فراموش نمی‌کنیم که نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل با کاریکاتوری مضحک سعی داشت تا این نکته را به جهانیان مطرح کند که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است اما این موضوع بارها توسط مسئولین ارشد جمهوری اسلامی تکذیب شده است و تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای یک جوک مضحک است که توسط رژیم صهیونیستی بیان می‌شود.



گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار