تهیه کننده برنامه «کوی نشاط» از ویژه برنامه ای که قرار است به مناسبت روز پدر روی آنتن رادیو ایران برود و در آن با "محمد بحرانی" و همسرش گفتگو می شود، سخن گفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران ؛ امیرعباس اشرف با اشاره به برنامه «کوی نشاط» که هر هفته پنجشنبه ها از رادیو ایران پخش می‌شود، گفت: این برنامه علاوه بر پخش در روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه، روز شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه هم به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر به مدت 2 ساعت روی آنتن می رود.

وی با اشاره به آیتم های این برنامه در این روز یادآور شد: کادوی خانوادگی برای آقای بیرامی، سوراخ جیب آقای شهروندی، آپارتمان سازی آقای نشاط، مقراض چی در مهدکودک از جمله آیتم هایی است که ما در این روز در برنامه داریم و همچنین در برنامه مصاحبه ای با محمد بحرانی صداپیشه ببعی و همسرش داریم و این دو از پدران خود می گویند.

اشرف درباره این برنامه توضیح داد: شاید هرکسی بتواند به این برنامه بیاید و گویندگی داشته باشد اما بازی مقوله سختی است که هرکسی از عهده آن برنمی آید و ما برای نمایش های خود یک بازه زمانی برای تمرین و بازی نمایشی داریم. 

اشرف یادآور شد: احتمال می دهم در این برنامه بتوانیم در آینده شخصیت های جدیدتری خلق کنیم. البته این شخصیت ها نباید به گونه ای باشند که آنی دیده شوند و به سرعت هم به فراموش سپرده شوند بلکه باید روی آنها فکر شود و ما هم قرار است این شخصیت های جدید را طراحی کنیم.

كوي نشاط محصول دفتر طنز رادیو ایران  به تهيه كنندگي امير عباس اشرف ، كارگرداني محمود صابري ، آهنگسازي و سرپرستي گروه موسيقي مجتبي تيموري و نويسندگي وترانه سرايي گروه نويسندگان شامل  بهاره ادراکی ، لیلا حسین پور و شاهرخ باقری نژادتولید می شود  و محمد مهدی بهنام ، تورج نصر ، مهدی صباغی ، ناهید امیریان ، مژگان عظیمی، محمد حسن حسینیان ، قربان نجفی ، اردشیر منظم ، محمود رضا قدیریان ، علی رضا تابان ، رحمان محمدی ، مهدی امین لاری ، آسیه گرجی ، مارال حاجی زاده ، رکسانا گل زاده ، مهران نائل ، مهدی فریضه بازیگران آن  هستند و  با اجرای کریم بیانی و گیلدا حمیدی  که در نقش آقا و خانم شادمان تهیه شده است.

ارتباطات این برنامه مصطفی طالبیان می باشد. آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی مجتبی تیموری و گروه موسیقی شامل  حسن مصطفی پور ، پرهام محقق ، محسن یگانه ومحمد تیموری است. رامین جواد پور و مهدی امین لاری خوانندگان کوی نشاط هستند .

هماهنگی و دستیار تهیه کوی نشاط ندا حاجی اسماعیلی و صدا بردار آن علی رضا آزادگان مهر است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار