سرمربی تیم ملی کاراته مردان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی اواخر خرداد ماه است و همان زمان به نفرات اصلی نزدیک می‌شویم.

سلیمانی: اواخر خرداد به نفرات اصلی تیم ملی کاراته نزدیک می‌شویمعلیرضا سلیمانی سرمربی تیم ملی کاراته مردان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته اواخر خرداد ماه است و همان  زمان به نفرات اصلی نزدیک می‌شویم و سعی می‌کنیم به نزدیکترین حد برسیم.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته مردان از برگزاری اردوی تیم ملی مردان کاراته اظهار رضایت داشت و عنوان کرد: شکر خدا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اردوها به صورت منظم برگزار می‌‌شود و کاراته کاها، با علاقه تمرین می‌کنند  در کل شرایط اردوها خوب  راضی کننده است و به لحاظ اخلاقی نیز شرایط خوبی در اردوهای حاکم است.

سلیمانی در ادامه بیان داشت: اردو تا فردا بعد از ظهر ادامه دارد و روز آخر این دوره از اردو که چهارشنبه نهم اردیبهشت شروع شد کاراته کاران صبح ساعت 10الی 12 در سالن کبکانیان تمرین کردند و بعد از ظهر تمرین بدنسازی پرداختند.

مربی تیم ملی کاراته از اردوی بعدی کاراته خبر داد و گفت: اردوی بعدی هفته آینده است و کارانه کاها شنبه شب وارد می‌شوند و مانند دوره قبلی محل اردو سالن شهید کبکانیان تهران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار