عباس نژاد به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان جودو انتخاب شد.

نوجوانان جودو زیر نظر سرمربی جدید اردو می زنندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شورای فنی فدراسیون جودو پس از استعفای داود میقانی سرمربی تیم ملی نوجوانان،  با هدف انتخاب کادر فنی جدید تیم ملی نوجوانان تشکیل جلسه داد. 
 
در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید شرایط مربیان مختلف و همچنین نتایج رقابتهای قهرمانی آُسیا طی دو سال گذشته مورد بررسی قرارگرفت و در نهایت عطااله عباس نژاد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. 
 
 "چیل" مربی کره ای در کنار عباس نژاد در کادر فنی فعالیت خواهد کرد و یک مربی دیگر نیز با نظر سرمربی به این کادر اضافه خواهد شد. 

عباس نژاد پیش از این نیز مسئولیت مشاور فنی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و هدایت تیم ملی جوانان را برعهده داشته است.

*نوجوانان جودو زیر نظر سرمربی جدید اردو می زنند

اردوی تیم ملی نوجوانان جودو زیر نظر سرمربی جدید از فردا پنجشنبه به منظور آمادگی در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا برگزار می شود.

دور جدید تمرینات تیم ملی نوجوانان به منظور آمادگی در دو رویداد جهانی و آسیایی از فردا 10 اردیبهشت با حضور 28 ورزشکار به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
این تمرینات زیر نظر عطا اله عباس نژاد ، سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان برگزار خواهد شد.
 
براین اساس، علی یوسفی از آذربایجان شرقی، سپهر غنچه از البرز، امیرحسین اخلاقی، محمد اسدی ، علی موسی زاده ، حمیدرضا ملک زاده، کاظم کریمی، سینا قمی و هومن هلال بیدختی از تهران، قاسم باغچقی، رضا پارساپور، علی محمدی بریمانلو، مجید وحید بریمانلو و جواد مرادی از خراسان شمالی، رضا رویین تن، علی پرهیزگار، علی قلی پور، محمد شمشیری، فردین شاهباز، یاسین تقوی و حامد باقری نیا از خراسان رضوی، محمد خوش بین و یاسین خوش بین از خوزستان، کاووس نصیری و اسحاق باز از فارس، کاویان مجیدی از کردستان، ابوالفضل محمودی از مرکزی و شایان خیراندیش از یزد نفرات دعوت شده به این مرحله از تمرینات تیم ملی هستند.
 
لازم به ذکر است، رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان مرداد ماه به میزبانی بوسنی و مسابقات نوجوانان آسیا نیز شهریور ماه در تایلند برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، تیم ملی ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.