شهردار منطقه 22 گفت: در راستای ابلاغ سیاستهای مدیریت هزینه در منطقه 22، کمیته ای برای تصویب پروژه های این منطقه در سال 94 تشکیل شد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، در راستای ابلاغ سیاستهای مدیریت هزینه در منطقه اظهار كرد : این اقدام از سوی مدیریت ارشد شهرداری تهران در سال 94 و موارد مطرح شده در جلسه هماهنگی ابتدای سال 94 با حضور مدیران واحد های تابعه همچنین به منظور انطباق حداکثری عملکرد با برنامه های مطلوب و نیاز واقعی منطقه  صورت گرفت.

 وی در ادامه افزود : در این جلسه مقرر شد تمامی پروژه های مدنظر واحد های اجرایی و معاونتها با تهیه مستندات لازم و تدارک الزامات کار، موارد پیشنهادی را به این کمیته ارائه دهند.

وي گفت: در صورتي كه طرحها و پروژه ها، با توجه به محدودیت منابع در راستای نیازهای واقعی منطقه و برنامه های ابلاغی تشخیص داده شود، اجرایی خواهند شد.
 
گفتنی است این کمیته با ریاست شهردار منطقه و با حضور قائم مقام شهردار، مشاور عالی، معاون مالی و اقتصاد شهری، رییس اداره املاک همچنین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری به عنوان دبیر کمیته تصویب پروژه ها با اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام و اعمال دقت نظر بهتر در شروع پروژه های تازه افتتاح شده با هدف مدیریت بیشتر بر پروژهای عمرانی تشکیل شده است و تمامی طرح ها و پروژه های منطقه قبل از اجرا باید در این کمیته طرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار