مدير عامل شركت آب منطقه ای استان اردبیل از اشتغال بيش از 7 هزار نفر از اهالی شهرستان كوثر در پروژه شبكه پاياب سد گيوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ داوود نجفيان از تخصيص اعتبار بالغ بر 45 ميليارد تومان كه در سال جاری به سد گيوی اختصاص خواهد يافت افزود: آبگيری تكميلی اين پروژه ملی در چند روز آينده صورت گرفته و در شهريور ماه سال جاری با حضور مسئولين و مقامات كشوری افتتاح رسمی خواهد شد.

وی در ادامه با بيان اينكه اولويت اصلی در پروژه سد گيوی شبكه زهكشی و پاياب آن می باشد افزود: با اتمام ساختمان سد گيوی بايد با تمركز بيش از پيش نسبت به تكميل و بهره برداری از شبكه های خط انتقال آب و پاياب سد، اقداماتی در خصوص جذب و اختصاص اعتبارات لازم برای آن صورت گيرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به اشتغال بيش از 7 هزار نفر از اهالی شهرستان كوثر در عمليات اجرايی شبكه پاياب سد گيوی اشاره كرد و گفت: با آغاز عمليات اجرايی شبكه پاياب سد گيوی ضمن تخصيص اعتبارات لازم جهت آغاز و تكميل آن، بيش از 7 هزار نفر از اهالی شهر گيوی در اين پروژه مشغول به كار خواهد شد كه اين در اقتصاد منطقه، اشتغالزايی و توسعه شهرستان كوثر نقش بسيار مهمی را ايفا خواهد كرد.

نجفيان اظهار كرد: در سال جاری نسبت به اجرای عمليات شبكه پاياب سد گيوی اقدام خواهد شد كه خط انتقال اوليه اين پروژه در حوزه شهر گيوی بر عهده پيمانكار بوده و شبكه های فرعی و اصلی كه قبلاَ توسط كارشناسان چينی مورد بررسی قرار گرفته است به شركت ساينا هيدرو فايناس چين تحويل داده خواهد شد كه اين شركت موظف است در اسرع وقت اين پروژه را بصورت كارشناسی شده تحويل دهد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، اشتغال ، شبکه ، سد ، گیوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.