مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: توسعه بیش از هزار هکتار جنگلکاری پیرامون پایتخت در قالب طرح کمربند سبز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، علی محمد مختاری؛ مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌‌های این سازمان در سال جاری، اظهار کرد: طراحی و احداث بوستان‌های محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین بوستان‌های موضوعی از مهمترین این برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد: بوستان‌ باغ ملک در محدوده منطقه یک، بوستان باغ گلها در محدوده منطقه 2، بوستان دوستدار کودک در محدود منطقه 18 امسال احداث می شود. 

مختاری اضافه کرد: توسعه فضای سبز عمودی (دیوار سبز بزرگراه‌ها، نمای سبز و بام سبز) در سطح شهر تهران برای کاهش آلودگی هوا در دستور کار این سازمان قرار دارد. 

مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران تصریح کرد: احداث و تجهیز مراکز آموزش گل و گیاه و گیاه پزشکی در سطح مناطق 22 گانه امسال در راستای خدمات رسانی و مشارکت شهروندان انجام می‌شود. 

وی در پایان افزود: پروژه طراحی و مناسب سازی بوستان‌های شهر تهران برای تردد جانبازان ، معلولین و افراد کهنسال اجرایی می‌شود. 

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار