رئیس اداره عقیدتی- سیاسی نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌ها از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس همواره پیشتاز بوده و به عنوان یک نیروی خط‌شکن عمل کرده است.

نیروی هوایی یک نیروی خط شکن استبه گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  حجت‌الاسلام و المسلمین "احمد جلیلی‌صفت" رئیس اداره عقیدتی- سیاسی، در مراسم تقدیر از کارکنان ممتاز سال 1393 نیروی هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ خلبان "حسن شاه‌صفی" فرمانده، معاونین و دیگر فرماندهان و مسئولین این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: همه کارکنان نیروی هوایی ممتاز هستند و تجلیل از این جمع به نمایندگی از کل کارکنان انجام می‌شود.


نیروی هوایی در طول تاریخ انقلاب اسلامی خیلی خوب درخشید

وی افزود: نیروی هوایی در طول تاریخ انقلاب اسلامی خیلی خوب درخشید و از آوازه و محبوبیت خیلی خوبی در نزد مردم برخوردار است.

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی با اشاره به جنگ بدر و خط‌شکنی اصحابی که در آن غزوه شرکت داشتند، اظهار داشت: نیروی هوایی  ارتش نیز در  همه  عرصه‌ها از جمله دوران پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پبشتاز بوده و به عنوان یک نیروی خط‌شکن عمل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه و موقعیت انسان با عملکردش شکل می‌گیرد، افزود: اگر کسی حکیمانه زندگی کند و محوریت زندگی‌اش بر پایه عقل باشد، ممتاز می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین "جلیلی صفت" با اشاره به وصیت لقمان به فرزندش که فرمود:" خدا و مرگ را در زندگی همیشه به یاد داشته باش"،  ادامه داد: ممتاز واقعی کسی است که خداوند را همواره ناظر اعمال خود قرار ببیند و این کلید موفقیت انسان است.

ما چون شیعه امام علی(ع) هستیم، مدال ممتازی را همیشه با خود حمل می‌کنیم

وی در پایان با بیان اینکه ما چون شیعه امام علی(ع) هستیم، مدال ممتازی را همیشه با خود حمل می‌کنیم، همگان را به به بهره‌گیری از فیوضات ماه رجب فرا خواند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم سرهنگ "مرادی" طی سخنانی گفت: نیروی هوایی موفقیت خود را مدیون فداکاری و ایثارگری کارکنان مؤمن و متعهدی می‌داند که در راستای انجام وظایف محوله از هیچ کوششی فرو گذار نبوده و برای مجد و عظمت نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران تا سر حد شهادت، پایمردی و استقامت می‌کنند.

وی افزود: انتخاب شما به عنوان کارکنان ممتاز، نشان از حسن‌ظن سلسله مراتب و امانت و اعتمادی است که امیدوارم در فراز و فرود ایام باقی‌مانده از خدمت از همراهی و موفقیت توفیق برخوردار باشید.


در این مراسم از 44 تن از کارکنان ممتاز سال 1393 نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار