در پی درگیری نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان به رفتار نژادپرستانه، دستکم 13 نفر زخمی شدند.

13 زخمی در درگیری پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان به نژادپرستیبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه خبری شبکه پرس تی‌وی، درگیری نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان به رفتار نژادپرستانه و خشونت آمیز پلیس علیه سیاهپوستان در بیت المقدس دست کم 13 زخمی به جا گذاشت.

این اعتراضات روز پنجشنبه در پی سری رویدادهایی از جمله  برخورد خشونت آمیز و نژادپرستانه پلیس رژیم صهیونیستی با جامعه یهودیان اتیوپی تبار برگزار شد.

بنابر این گزارش، پلیس برای متفرق کردن معترضانی که سنگ پراکنی می‌کردند به شلیک گلوله گاز اشک آور و پرتاب نارنجک‌های بی حس کننده متوسل شد.

معترضان که اعتراضات خود را از مقابل یک مقر پلیس شروع کرده بودند سپس به سمت محل اقامت "بنیامین نتانیاهو" -- نخست وزیر رژیم رژیم صهیونیستی -- راهپیمایی و یکی  از خیابان‌های اصلی را مسدود کردند. این درحالی بود که نیروهای پلیس با ماشین‌های آبپاش آن‌ها را  پراکنده کردند.

اوایل هفته جاری تصاویر تلویزیونی از ضرب و جرح یک سرباز اتیوپیایی ملبس به  یونیفورم توسط دو افسر پلیس رژیم صهیونیستی منتشر شد که خشم جامعه صهیونیست های اتیوپیایی تبار در اراضی اشغالی  را به همراه داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار