یک کارآگاه جنایی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمتش را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

ماجرای نقشه‌های سیاه برای شکار دختران عاشق پیشه/ پسر شیطان صفت به فیلم‌برداری و قتل قربانیان خود اعتراف کرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سال‌ها پیش دختری در شهرستان خوی طی تماس هایی با نا‌شناسی آشنا می‌شود و پس از مدتی به صورت تلفنی فریب خورده و به قصد ازدواج، خوی را ترک  می کند و به سمت مراغه می رود.

پسر نا‌شناس پس از حضور دختر جوان در مراغه او را مورد سوءاستفاده  قرار داده و سپس ناپدید می شود.

این پرونده با شکات دختر جوان در پلیس آگاهی شهرستان خوی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

پلیس توانست طی یکسری اقدامات اطلاعاتی متهم را دستگیر و در تحقیقاتی متوجه شود که این پسر شرور چندین زن و دختر را به همین شیوه اغفال کرده و حتی از برخی زنان فیلم تهیه کرده است.

در بازجویی های فنی و تخصصی و با استفاده از شگردهای پلیسی متهم در برابر شواهد و مستندات پلیسی قرار گرفت و پرده از راز اعمال بی شرمانه خود و اغفال دختران جهت سو استفاده با شگرد ازدواج اعتراف کرد.

این متهم در بهت و ناباوری به اغفال و قتل زنی در مراغه و بناب به همدستی دو تن از دوستانش اعتراف کرد و تمام حقایق کثیف زندگی اش را بر روی کاغذ نوشت.

گفتنی است، پلیس با استعلام هویت قربانیانی که پسر شرور به اغفال و به قتل آنان اعتراف کرده بود پی به صحت گفته های وی برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خاطره ، کارآگاهان ، جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
این نشان از ضعف در آموزش زنان و دختران جامعه ماست . متاسفانه اکثریت زنان ما بسیار ساده و بی فگرند و با اندک محبتی سوری و ظاهری گول میخورند و به راحتی به هر رابطه ای تن میدن .
ضمناً برخودرهای ضعیف با مردانی که به این شیوه های کثیف دست میزنند هم مزید بر علت شده است . حکم این اعمال : باید این افراد را در اختیار مردان خانوده های قربانیان قرار داد یا بی غیرتند و میبخشند یا پوست این نامردان را میکنند
آخرین اخبار