مشاور امنیت ملی آمریکا و سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد گفت: اگر توافقی صورت گیرد به معنای آن نخواهد بود که ما مقابله با نقش ایران در برهم زدن ثبات در منطقه را متوقف خواهیم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از آیوسا ،سوزان رایس در جمع جامعه عرب آمریکایی گفت:چند هفته آینده پرزیدنت اوباما از سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در کمپ دیوید استقبال خواهد کرد تا برشراکت قوی ما ،بهبود همکاری امنیتی و گفتگو درباره نحوه پایان دادن به مناقشه ها در منطقه تاکید کند.
وی گفت:همانطور که می دانید ما به همراه شرکای پنج به علاوه یک اخیرا به یک چارچوب سیاسی درباره برنامه هسته ای ایران رسیدیم.این توافق خوبی است که اگر نهایی و اجرا شود، تهدید جدی علیه آمریکا ،منطقه و سراسر جهان را رفع خواهد کرد.
سوزان رایس گفت:من می خواهم به صورت روشن بگویم که اگر توافقی صورت گیرد به معنای آن نخواهد بود که ما مقابله با نقش ایران در برهم زدن ثبات در منطقه را متوقف خواهیم کرد بلکه ما اطمینان خواهیم یافت که ایران نمی تواند با دستیابی به سلاح هسته ای به نیروی مخرب تر در منطقه تبدیل گردد.همه چیز سریع حل نخواهد شد اما آمریکا به همکاری با شرکای خود برای انجام دادن تمام تلاش جهت فراهم کردن امنیت و رونق بیشتردر خاورمیانه پایبند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
حرفاش که نشون دهنده پایبند نبودن نصبت به توافق امریکایهاست ولی برام سوال پیش آومده که این همون رایس قدیمه که جراحی پلاستیک کرده یا کسی دیگه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۳۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اینا همه چی رو وارونه میگن .ایران منطقه رو بی ثبات کرده یا امریکا و دار و دستهش ؟
آخرین اخبار