"اقبال واحدی"، مجری تلویزیون در گفتگو با
خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگی ساخت یک برنامه ایدهآل گفت: به نظر من برای اینکه یک برنامه موفق شود و به ایده آل خود برسد باید تهیهکندهی حرفهای داشته باشد تا بتواند نیازهای مخاطب را کشف کند.
وی درباره ویژگیهای برنامههای گفتگو محور عنوان کرد: مجریهایی که این برنامهها را در دست دارند باید احاطهی کامل نسبت به موضوعات مربوط داشته باشند مثلاً مجری در ژانر اقتصادی باید اطلاعات لازم درباره ی بازار و بورس داشته باشد.
واحدی دربارهی چگونگی به آرامش رسیدن مجری در هنگام اجرا عنوان کرد: مجریهایی که خودشان اسپانسر کار هستند معمولاً با اعتماد به نفس بالاتری کار میکنند اما موضوع دیگری که اهمیت دو چندانی دارد شناسایی مخاطبان برنامه است.
وی در ادامه افزود: مجریان نباید برای تداوم و ماندگاری خودشان را به مدیران ارشد باج دهند چرا که این کار یعنی بیتوجهی به نیاز مخاطبان که کار غیر اخلاقیای است.
انتهای پیام/