کارشناس مسائل تاریخی کشورمان گفت: اعراب به ویژه شیخ نشینهای حاشیه خلیج فارس رعیت‌های ایران بودند و سمیناری در خلیج فارس برگزار شد که محتوای آن این موضوع ارباب رعیتی را روایت می‌کند.

خسرو معتضد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به ساختار گردشگری ایران، گفت: ایران اسلامی کشوری با قدمت تاریخی و متمدن در جهان با جاذبه‌های توریستی طبیعی در پایتخت و شهرستان‌های آن و اقسا نقاط این مرز و بوم است.

وی افزود : لاکپشت‌هایی با وزن یک تن در خلیج فارس در حاشیه جزیره هندورابی قرار دارند و از ساختار عجیب و قریبی برخوردار است ولی متاسفانه از ایران برای گردش و تفریح به دبی سفر می‌کنند.

کارشناس مسائل تاریخی کشورمان کیش را یکی از محورهای گردشگری و توریست خیز ایران با بیش از دو میلیون گردشگر معرفی نمود و ابراز داشت: زمان مظفرالدین شاه شاهد بودیم که دستور داد پرچم فلان شیخ عرب که بر فراز خلیج فارس برافراشته بود را پایین بیاورید و جای آن پرچم ایران را نصب کنید تا این اعراب در درون خاک ایران فضولی نکنند.

معتضد، اعراب به ویژه شیخ نشین‌های حاشیه خلیج فارس را رعیت‌های ایران خطاب کرد و بیان کرد : سمیناری در خلیج فارس برگزار شد که محتوای آن این موضوع ارباب رعیتی را روایت می‌کند و با اعرابی که ادعای مالکیت خلیج فارس با سمپاشی ضد ایرانی بر ماهیت خلیج فارس می‌کنند باید مقابله کرد .

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.