نایب قهرمان المپیک 2012 لندن اعلام کرد: وضعیت حضور دوباره ام در وزنه برداری به زودی مشخص خواهد شد.

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: قرار است صحبت‌هایی را با مسئولان فدراسیون انجام دهم که طی آن وضعیت حضور  دوباره ام در وزنه برداری مشخص شود اما هنوز قطعی نیست. 
 
وی در خصوص خواسته های وزنه برداران از ریاست جدید فدراسیون بیان کرد: با توجه به اینکه وزنه برداران اصلی ترین ابزار نتیجه گیری فدراسیون هستند باید به آنها اهمیت ویژه ای بدهند، همچنین مرادی باید وزنه برداری را از لحاظ مالی بی نیاز کند زیرا با توجه به اینکه این رشته پتانسیل کسب نتایج بالا در المپیک و رقابت های جهانی را دارد بنابراین حامیان مالی به راحتی جذب این رشته می شوند. 
 
انوشیروانی اضافه کرد: از دیگر خواست های ما این است که برای پیشکسوتان ارزش قائل شوند بدنه فدراسیون باید مستحکم باشد و کادر فنی تیمهای ملی از کسانی تشکیل شود که دلسوز این رشته ورزشی باشند و با تمام وجود به این رشته کمک کنند. 
 
نایب قهرمان المپیک لندن 2012 خاطر نشان کرد: شهرستانها از لحاظ سخت افزاری مشکلات زیادی دارند هر چه امکانات در آنجا بیشتر باشد وزنه‌برداران راحت تر تمرین می کنند. 
 
وی در پایان اذعان کرد: توجه به استعدادها نسبت به گذشته کمتر شده باید تمامی پتانسیل ها را جذب و در اردوهای مختلف از آنها استفاده کرد تا آینده وزنه برداری با وجود این استعدادها روشن باشد و خدشه ای به این رشته پرطرفدار در ایران وارد نشود. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار