دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از آغاز مرحله جدید رسیدگی به پرونده قتل راننده سرویس مدرسه خبر داد و گفت: با شناسایی قاتل و تکمیل تحقیقات، این پرونده برای صدور کیفرخواست به دادسرای کردکوی ارسال شد.

بازپرس: قاتل بی‌رحم، شاهرگ‌های حیاتی خانم راننده را برید/ جنایت گرگان به خاطر چند گرم طلابه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سید مصطفی حقی با بیان اینکه قتل زن راننده سرویس مدارس، موجی از شایعات را در گرگان ایجاد کرده بود، اظهارداشت: سرعت عمل بازپرس ویژه قتل دادسرا و ماموران آگاهی در شناسایی و دستگیری قاتل، امنیت روانی را به شهر بازگرداند.

قتل یک بانوی راننده سرویس مدرسه در گرگان در اواخر فروردین سال جاری باعث بروز شایعات و نگرانی های زیادی در این شهرستان شد.

جسد این زن در یکی از روستاهای اطراف شهر پیدا شد و گفته می شود قاتل پس از کشتن وی، طلاهای او را به سرقت برده است.

بازپرس شعبه ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان نیز درباره نحوه شناسایی قاتل گفت: در گام نخست با ردیابی تلفن همراه مقتوله، چند نفر به عنوان مظنون دستگیر و پس از بازجویی های فنی در نهایت به قاتل پرونده رسیدیم.

وی افزود: قاتل که در ابتدا سعی در فریب بازپرس و ماموران داشت در مسیر بازجویی دچار تناقض گویی های متعدد شد و زمانی که با مستندات و ادله قاطع روبرو شد، حقیقت را بازگو و به قتل اعتراف کرد.

این بازپرس ویژه قتل اضافه کرد: قاتل ابتدا ، با لوله آهنی از پشت سر ضربه ای به سر مقتوله وارد و سپس با استفاده از یک جسم تیز ، اقدام به بریدن شاهرگ های حیاتی مقتول کرده بود.

وی با بیان اینکه قتل در حوزه کردکوی اتفاق افتاده است از ارسال پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان برای روشن شدن برخی جزئیات و تکمیل آن خبر داد تا درنهایت برای صدور رای نهایی به دادگاه کیفری استان ارسال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار