google Now در صدر منشی های صوتی قرار گرفت!

google Now در زمینه ارائه پاسخ‌های کامل و مستقیم با ۸۸ درصد پاسخ مناسب رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش سرويس فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران؛تحقيقات نشان مي دهد در میان برنامه‌های همراه مشهور به دستیار صوتی،google Now رتبه برتر را به خود اختصاص داد.
 
منشي صوتي//در حال كار
موسسه (Stone Temple Consulting (STC با طرح ۳۰۸۶ سؤال متفاوت از google Now،سیری متعلق به شرکت اپل و کورتانا متعلق به مایکروسافت به این نتیجه رسیده که google Now  در درک سؤالات طرح شده و ارائه پاسخ مناسب به آن‌ها بهتر از برنامه‌های رقیب عمل می‌کند.

برای انجام این تحقیق صرفاً به پاسخ‌های داده شده توجه شده و لذا نمی‌توان نتایج کسب شده را حاصل مقایسه دقیق این سه منشي صوتی دانست.


google Now در صدر منشي هاي صوتي قرار گرفت //در حال كار



آماری که موسسه STC منتشر کرده نشان می‌دهد در مجموع ۵۸ درصد پاسخ‌های google Now به سؤالات صوتی مناسب بوده است. به بیان دیگر ۱۷۹۵ پاسخ از کل ۳۰۸۶ پاسخ قابل قبول بوده است.

اما این رقم در مورد سیری که رتبه دوم را کسب کرده تنها به ۲۹ درصد می‌رسد و از کل ۳۰۸۶ پاسخ تنها ۹۰۸ پاسخ قابل قبول بوده است. رتبه سوم و آخر هم متعلق به کورتانای مایکروسافت است که ۲۰ درصد از پاسخ‌های آن یعنی تنها ۶۳۰ پاسخ مناسب بوده است.

google Now در صدر منشي هاي صوتي قرار گرفت //در حال كار


google Now در زمینه ارائه پاسخ‌های کامل و مستقیم هم با ۸۸ درصد پاسخ مناسب رتبه اول را کسب کرده و سیری و کورتانا با ۵۳ و ۴۰ درصد رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار