مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری نسخه نمی‌پیچد و اراده ملت‌ها را مبنا قرار داده و قصد دخالت در هیچ کشوری را ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ "ایوب حسن‌زاده" مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تحولات "یمن" و پیروزی‌های "انصارالله" اظهار داشت: مردم "یمن" احساس می‌کردند که عربستان، "یمن" را یکی از استان‌های خود می‌داند و همین عاملی برای قیام و انقلاب شد.


تنها طرف درگیر عربستان، "انصار الله" نیست

وی ادامه داد: تنها طرف درگیر عربستان "انصار الله " نیست و مردم یکپارچه شدند و در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده‌اند.


جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری نسخه نمی‌پیچد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به این که مردم "یمن" استقلال و غرور خود را بازیافتند و در برابر تجاوزات عربستان ایستادند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری نسخه نمی‌پیچد و اراده ملت‌ها را مبنا قرار داده و قصد دخالت در هیچ کشوری را نداشته و اراده کشورها را به رسمیت می‌شناسد. اصل دموکراسی و آزادی مردم و هر اسم دیگر بنامیم، به شکل واقعی اتفاقاً در جمهوری اسلامی ایران هست اما در غرب و آمریکا، حقوق مردم و حقوق بشر صرفاً فقط دست‌آویز است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار