اگر هزینه خرید مایکروفر برایتان مهم است باید در نظر داشته باشید که مایکروفرهای رومیزی معمولی از همه ارزان تر هستند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران،تفاوت های زیادی در مایکروفر های جدید نسبت به ان غول های عظیم الجثه دهه هفتاد میلادی ایجاد شده است و اگر مایل به خرید مایکروفر باشید،انتخاب های زیادی پیش رو دارید.

برای انتخاب مایکروفری که با روش زندگی شما مطابقت داشته باشد باید به موارد زیر توجه کنید:

۱) سه طراحی اصلی برای ساخت مایکروفر وجود دارد که موقع خرید باید به آنها توجه کنید؛
 
مایکروفرهای توکار که درون دیوار یا کابینت جاسازی می شوند بنابراین در آن هم تراز سطح دیوار یا کابینت قرار می گیرد. نوع دیگر آنهایی هستند که روی فر موجود یا فر داخل کابینت کار گذاشته می شوند و آخری هم همان مایکروفرهای معمولی هستند که یک دستگاه جداگانه است که می توانید آن را روی کابینت، میز یا هر جای دیگری که بخواهید قرار بدهید.

۲) اگر هزینه خرید مایکروفر برایتان مهم است باید در نظر داشته باشید که مایکروفرهای رومیزی معمولی از همه ارزان تر هستند. علت اصلی بالا بودن قیمت انواع دیگر هزینه های نصب آن است. 

کاری که پس از خرید مایکروفر رومیزی باید بکنید این است که جایی برای آن باز کنید و دوشاخه اش را به پریز بزنید در حالی که دو نوع دیگر مایکروفر باید داخل یا روی دیوار کار گذاشته شوند و باید شرایط مطلوب برای تهویه آنها فراهم شود.

۳) ببینید مایکروفر با چه قدرتی نیاز دارید. قدرت مایکروفر با وات اندازه می شود. بیشترین قدرت بعضی مایکروفرها ۶۰۰ وات و در بعضی دیگر ۱۴۰۰ وات است. اگر برای پخت مواد غذایی در حجم بالا از مایکروفر استفاده می کنید به ماکروفر پرقدرت تری احتیاج دارید اما اگر برای یکی دو نفر از ماکروفر استفاده می کنید دستگاه کم قدرت تری کار شما را راه می اندازد.

۴) همچنین باید به اندازه مایکروفری که می خواهید توجه کنید؛ هم از نظر جایی که در آشپزخانه برای آن در نظر گرفته اید و هم اینکه مایکروفرهای بزرگتر در هر بار پخت مقدار ماده غذایی بیشتری در خود جای می دهند. بهتر است پیش از آنکه برای خرید اقدام کنید جای قرار دادن آن را در آشپزخانه مشخص کنید.

۵) مایکروفر معمولی باید قادر باشد غذا بپزد، یخ زدایی کند و غذاهای یخچالی را دوباره گرم کند. مطمئن بشوید مایکروفری که می خواهید بخرید بتواند همه این عملکردها را انجام بدهد.

۶) سرانجام به سایر عملکردهایی که ممکن است از مایکروفر خود انتظار داشته باشید، فکر کنید.
بیشتر مایکروفرهای جدید صفحه چرخانی دارند که ماده غذایی را می چرخاند و موجب پخت یکنواخت آن می شود. مدل های جدیدتر المنتی دارند که باعث طلایی و ترد شدن روی غذای پخته شده می شوند. برای بعضی ها هم مهم است که مایکروفرشان حالت مخصوص پاپ کورن داشته باشد که تنها با فشار یک دکمه بتوانند پاپ کورن درست کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار