افشای کشتار تفریحی فلسطینی ها بوسیله نظامیان صهیونیست

یک نهاد حامی حقوق بشر در سرزمین های اشغالی فاش کرد نظامیان صهیونیست در جنگ 50 روزه غزه، فلسطینی ها را برای "تفریح" می‌کشتند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  اسپوتنیک؛ سازمان غیر دولتی "سکوت را بشکنید" در سرزمین های اشغالی، مدارکی محرمانه از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرده است که نشان می‌دهد، هیچ محدودیت و قانون مشخصی برای کشتن زنان و کودکان فلسطینی بوسیله نظامیان این رژیم وجود ندارند.

نظامیان صهیونیست تابستان گذشته در جنگی 50 روزه به نوار غزه حمله کردند. این تجاوز نظامی جان 1200 فلسطینی را گرفت و خسارات زیادی به زیرساخت های شهری غزه وارد کرد. سازمان غیر دولتی "سکوت را بشکنید" گزارشی درباره این جنگ با نام "چگونه در غزه جنگیدیم" منتشر و درمورد کشتار غیرنظامیان فلسطینی افشاگری کرده است. در این گزارش از شهادت دست کم 60 سرباز، افسر و مقام نظامی صهیونیست استفاده شده است که همگی کشتن زنان و کودکان فلسطینی برای بالا بردن حجم تلفات جبهه حماس را تایید کرده‌اند. به گفته این افراد، مقامات ارشد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از آنها خواسته بودند بدون توجه به مسکونی بودن منطقه مورد حمله یا حضور زنان و کودکان در آن، به حمله هوایی علیه غزه بپردازند. هدف از این کار ضربه زدن به حماس و بالا بردن آمار تلفات فلسطینی ها تا بیشترین حد ممکن بود.

همچنین وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بر وارد آمدن حداقل خسارت جانی و مالی نظامیان این رژیم تاکید کرده و دستور داده بود با هر فلسطینی که روبرو شدید، وی را بکشید. همین موضوع موجب شد سربازان رژیم صهیونیستی نگرانی بابت کشتار غیرنظامیان و توبیخ شدن از سوی مقامات نداشته باشند. آنها در بسیاری از موارد برای تفریح فلسطینی ها را می‌کشتند.

سازمان غیر دولتی "سکوت را بشکنید" خود را به عنوان نهادی مخالف با اقدامات نظامی در سرزمین های اشغالی معرفی می‌کند؛ اما تل‌آویو آن را سازمانی مخالف دولت دانسته و بارها مورد تحریم، جریمه و تهدید قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار