معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار از فعالیت 80 نشریه دانشجویی در دانشگاه های گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان،فعالیت 80 نشریه دانشجویی در گلستانطهماسبی گفت:با توجه به فعالیت این نشریات  مسئولان دانشگاه های استان باید  نظارت بیشتری بر محتوای آن داشته باشند.

وی در نخستین جلسه کمیسیون دانشجویی افزود: جلسات کمیسیون دانشجویی دارای اهمیت بسیاری است و دانشجویان بخش اعظمی از جمعیت استان گلستان را تشکیل داده و بیش از 80 واحد دانشگاهی فعال در استان گلستان داریم که باید از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده کرد.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان گلستان با بیان اینکه باید از ظرفیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان در دانشگاه‌ها استفاده کنیم، افزود: امروز رویکرد ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر متفاوت با گذشته و برای فعالیت‌های فرهنگی است و از آنجایی که در محیط‌های آموزشی و دانشگاه‌ها بستر فعالیت‌های فرهنگی فراهم است باید از این ظرفیت، بهره‌مند شویم.

وی گفت: در سال گذشته سفر برخی از سخنرانان و شخصیت‌های کشوری به استان‌های کشور با حاشیه‌هایی همراه بود در حالی‌که بیش از 90 سخنران کشوری به دعوت احزاب و تشکل‌های مختلف سیاسی بدون کوچک‌ترین مشکلی در استان گلستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: امسال 2 انتخابات مهم پیش رو داریم که به تبع آن فضای شور و نشاط انتخاباتی و سخنرانی طیف‌های مختلف سیاسی را در استان و دانشگاه‌ها خواهیم داشت و انتظاری که از مجموعه مدیران دانشگاه‌ها داریم این است که قبل از برگزاری هرگونه مراسمی با اخذ مجوزهای لازم، نسبت به توجیه سخنرانان و تشکل‌های سیاسی فعال در دانشگاه‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی در پایان افزود: اجازه نخواهیم داد برخی از سخنرانان کشوری، استان گلستان را حیات خلوت خود دانسته و با عبور از خطوط قرمز نظام یا زیر سئوال بردن عملکرد دولت، فضای آرام سیاسی استان را ملتهب کنند.



انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.