در پايان روز سوم پنجمين دوره مسابقات قهرمانى هندبال ساحلى آسيا در مسقط عمان، تيم ايران با دو برد و يك باخت در مكان دوم جدول بعد از قطر قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پايان روز سوم پنجمين دوره مسابقات قهرمانى هندبال ساحلى آسيا در مسقط عمان، تيم ايران با دو برد و يك باخت در مكان دوم جدول بعد از قطر قرار دارد.

بازى امروز سه شنبه ايران (ساعت ٢٠:٣٠ شب بوقت تهران ) در مقابل قطر قهرمان آسيا و دارنده مقام سوم قهرمانى هندبال ساحلى جهان يك نبرد تمام عيار محسوب خواهد شد.

از سويى دلاور مردان هندباليست ايران كه با شايستگى ميزبان سراپا آماده يعنى عمان را با شكست مواجه كردند و از سوى ديگر قطر كه صاحب عنوان سوم جهان در سال گذشته و قهرمان آسياست، ديدارى تماشايى را از خود به نمايش خواهند گذاشت.

نكته مهم ديدار افول محسوس قطر نسبت به بازيهاى ساحلى آسيا در پوكت تايلند است، و تيم ايران با روحيه بالا و جنگندگى كه روز به روز در اين دوره از مسابقات بدست آورده، در يك روز خوب ميتواند شگفتى بزرگ مسابقات را رقم بزند.

برو بچه هاى شايسته هندبال ساحلى ايران با كادر زحمتكش فنى خود و سرمربى كاردانى چون حسن افتخارى بايستى روى نقاط ضعف حريف تجزيه و تحليل كافى داشته باشند و با بكار گيرى تاكتيك مهم تعويض هاى انفجارى و ضد حمله و داشتن دو دروازه بان سرحال و دورى از غرور بيجا ميتوانند بازگشت قدرتمند هندبال ساحلى ايران بر بام قاره آسيا را در استاديوم مجلل سلطان قابوس مسقط جشن بگيرند.


انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، رقابت ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار