تفاهم نامه همکاری بین استاندار ایلام و معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش امضا شد. این تفاهم نامه به منظور خرید وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی مدارس استان بین استانداری ایلام و وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ بر اساس این تفاهم نامه، استانداری ایلام باید 10 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی مدارس استان در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد و وزارت آموزش و پرورش نیز باید معادل همین مبلغ را به حساب آموزش و پرورش این استان واریز کند.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه آموزش و پرورش استان ایلام باید پس از دریافت این اعتبار در مدت سه ماه وسایل و تجهیزات این مدارس را خریداری و به صلاحدید شورای معاونان بین شهرستان ها و مناطق آموزشی توزیع کند.

محمدرضا مروارید در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: سال گذشته در حوزه عمران مدارس استان اعتبار چهار برابری نسبت به سال ماقبل آن هزینه شد.

وی افزود: برخی از مدارس ایلام بالای 30 سال عمر داشته که باید نوسازی و برای استفاده دانش آموزان به امکانات مورد نیاز تجهیز شوند.
مروارید با اشاره به فعالیت هنرستان های استان گفت: این فضاهای آموزشی باید به تجهیزات نوین مجهز تا زمینه ترغیب دانش آموزان به تحصیل در این مراکز فراهم شود.

90 هزار دانش آموز ایلامی اکنون در بیش از یک هزار و 500 فضای آموزشی تحصیل می کنند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.