عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم باشگاه استقلال در مزایده چهارم تعیین و تکلیف شود تا بتواند به شرایط ایده‌ آل تری دست پیدا کند.

صادق پور: امیدوارم باشگاه استقلال در مزایده چهارم تعیین و تکلیف شودرضا صادق‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و مباحث مطرح شد که البته بیشتر مباحث روی موضوع مزایده باشگاه استقلال بود. همچنین جدا از بحث خصوصیسازی درباره مشکلات مالی و موضوع اسپانسر صحبت‌هایی صورت گرفت که قرار براین شد در این راستا تعاملات بیشتری داشته باشیم و در کل در کنار یکدیگر فضایی را ایجاد کنیم تا ارتباط موثرتری برای روند باشگاه در نظر بگیریم.
 
وی بیان کرد: امیدوارم در آینده شرایط ایده‌آل تری برای باشگاه به وجود بیاید چرا که مسائل اخیر پیش آمده در حال حاضر بر روی تمام سطوح باشگاه اثر گذاشت و نمی‌توانیم رو به رشدی داشته باشیم. امیدوارم در مزایده چهارم باشگاه استقلال تعیین و تکلیف شود تا در این صورت باشگاه بتواند به آنچه که برای رشد نیاز دارد پیدا کند و برنامه‌ریزی خود را برای فصل آینده انجام دهد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: با توجه به اینکه کادر فنی بازیکنان تیم روزهای سخت را تجربه کرده‌اند به همین خاطر با تجربه و دانش فنی بالایی که این افراد دارند به طور حتم کسب سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست و امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی به کسب سهمیه آسیایی برسیم.
 
وی در خصوص و بازی استقلال در مقابل تراکتور سازی و این که این بازی تقابل با آندو می‌باشد، افزود: اعتقاد دارم و که آندو بازیکن حرفه‌ای و قابل احترامی برای باشگاه استقلال خواهد بود و وی زحمات بسیار زیادی کشیده است، اما احترام شاگردی و استادی یک تکلیف رفتار ورزشی است که باید این موضوع در داخل و بیرون زمین بازی صورت بگیرد البته هواداران با کیفیت، کادر فنی با داری و بازیکنان تیم استقلال توجهی به موضوعات حاشیه‌ای ندارند. از طرفی دیگر قلعه‌نویی از پر‌افتخارترین مربیان لیگ برتر است و آندو نیز جزو خانواده بزرگ استقلال به حساب می‌آید و ما نیز به باشگاه تراکتور سازی و همچنین هواداران پر شور این تیم احترام می‌گذاریم و بر این باور هستیم که در روز بازی هواداران این باشگاه که جزو بهترین هواداران در آسیا هستند یک رفتار ارزشی حمایتی را از خود به نمایش بگذارند و امیدوارم تیم فوتبال تراکتور سازی نیز روند رو به رشد را طی کند و درصدد هستیم تا یک بازی فنی با قابلیت‌های اخلاقی بالا به اجرا  بگذاریم.
 
رئیس آکادمی باشگاه استقلال در خصوص برگزاری مزایده چهارم عنوان کرد: مسئولان باشگاه و هواداران تیم به دنبال این هستند که موضوع واگذاری باشگاه استقلال هر چه زودتر از سوی هیات واگذاری صورت بگیرد تا این باشگاه تعیین و تکلیف شود چرا که تعیین و تکلیف شدن باشگاه برابر است با مشخص شدن برنامه‌ریزی سال آینده و روند رو به رشد بنابرین تا باشگاه استقلال و تعیین و تکلیف نشود درباره خیلی از مسائل نمی‌توانیم تصمیم‌گیری‌های شفاف انجام دهیم. امیدوارم واگذاری سرخابی‌ها در مرحله چهارم مزایده صورت بگیرد تا باشگاه استقلال نیز بتواند از وضعیت متوسط خود به شرایط ایده‌آل تر دست پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث واگذاری سرخابی‌ها از سوی مسئولان مطرح شد به همین خاطر این مسئله تاثیر زیادی در قسمت‌های وصولی درآمد‌های باشگاه گذاشت و باعث توقف در روند درآمدی باشگاه شد، اما امیدوارم سختی‌هایی که در سال گذشته در خصوص موضوعات مالی و برخی مسائل دیگر پیش آمده در سال آینده این مساله رفع و روند آسان‌تر شود.
 
صادق پور عنوان کرد: به طور حتم اگر واگذاری سرخابی ها در مزایده چهارم انجام شود و این 2 باشگاه خریدار‌انی را پیدا کنند وضعیت درآمدی در سال آینده بهتر خواهد شد و بهتر است تعیین و تکلیف باشگاه استقلال و پرسپولیس زودتر انجام شود تا بتوانیم به موقعیت‌های قابل قبولی دست پیدا کنیم و بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار