در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور موضوع‌های حضور 200 کودک همراه مادرانشان در زندان و کیفر خواست سنگین برای قاتلان فرخنده، پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران؛ در صفحات اجتماعی روزنامه‌های کشور موضوع‌های حضور 200 کودک همراه مادرانشان در زندان و کیفر خواست سنگین برای قاتلان فرخنده، پیگیری شد.

روزنامه جام جم  روزنامه ای با گرایشات رسانه ملی در صفحه اجتماعی امروز خود به موضوع حضور 200 کودک همراه مادرانشان در زندان پرداخته است. معاون رئیس جمهور در امور زنان در هفتاد و دومین جلسه شورای اجتماعی کشور به این موضوع اشاره کرده و گفته که خیران در اصفهان مهد کودک در زندان زنان راه اندازی کرده‌اند. موضوع امارت تاریخی در تصرف مهاجران و واکنش آموزش و پرورش به شهریه‌های 20 میلیونی از جمله موضوعات دیگری است که در صفحه اجتماعی این روزنامه به آن پرداخته شده است.

روزنامه جام جم و روزنامه ایران در صفحات اجتماعی امروز خود به موضوعات مختلف در خصوص امنیت زنان پرداخته اند.

اما از خبر زنان زندانی که بگذریم گروه شوک روزنامه ایران نیز از کیفر خواست سنگین برای قاتلان فرخنده دختر افغان که به طرز فجیع به قتل رسیده بود خبر داد؛ شوک در این مطلب به توضیح این واقعه پرداخته و گفته که فرخنده دختر 27 ساله افغان که دانشجوی الهیات بوده برای زیارت به مکان مذهبی شاه دوشمشیر رفته و با صحنه کلاه برداری دعا نویسی از زنان مواجه می شود و به این موضوع اعتراض و کتاب دعوا نویسی را سوزاند. در این میان دعا نویس با فریاد و نمایش نمادین ادعای سوزاندن کتاب آسمانی را کرد و مردم فرخنده را به آتش کشیدند.

همچنین گروه شوک ایران در صفحه حوادث امروز خود به موضوع آوار مرگ بر سر مرد گنج یاب، محاکمه جنایه‌ی داماد و برادر زن، پرداخت است.

روزنامه هفت صبح در صفحه خبر ویژه امروز خود به موضوع سخنان رئیس جمهور درباره پلیس پرداخته است. این موضوع از زمانی که مطرح شده مورد توجه رسانه ها و همچنین مسئولان دیگر نظام قرار گرفته است. این روزنامه به قسمتی از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه «پلیس باید قانون را اجرا کند چراکه پلیس مجری قانون است نه اسلام»، اشاره کرده است.

این روزنامه در صفحه آخر خود نیز به موضوعاتی از قبیل بی صاحب ماندن بزرگترین خانه تهران پرداخته است.

«مینی بوس های تهران بالای 17 سال عمر دارند» مطلبی است که روزنامه همشهری در صفحه شهری خود به آن پرداخته است. در این مطلب می خوانیم که در تهران حدود هزار مینی بوس فرسوده وجود دارد که بالای 17 سال از عمر دارند و هر سال 840 تن گازهای آلاینده تولید می‌کنند.

وناوگان فرسوده حمل و نقل یکی از عوامل مهمی است که باعث شده تا تهران به شهری بدل شود که روزهای پاک آن انگشت شمار شود.

در ادامه نیز روزنامه همشهری در صفحه شهری خود به موضوع‌های حرکت مدیریت شهری برای برنامه ریزی در حوزه رشد جمعیت، و بودجه سه هزار میلیاردی برای ساخت مصلی تهران، پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار