نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در موضوع بحران آب، فقط مردم را مقصر بدانیم ، آنچه بر بحران آب می افزاید، استاندارد نبودن ابزار آلات مصرف آب است.

 
مقصر بحران آب مردم نیستند / ابزار آلات مصرف آب استاندارد نیست
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ ابراهیم کارخانه ای در جمع شوراهای اسلامی شهرستان همدان با اشاره به موضوع آب رسانی استان همدان افزود: 90 درصد منابع آبی در بخش کشاورزی استفاده می‌شود و تنها 7 درصد از کل آب جهان برای شرب استفاده می شود.

کارخانه ای یکی از دلایل هدر رفت آب را فرسوده بودن دانست و گفت: از مهمترین دلایل هدر رفت آب در کشور وجود ابزارآلات فرسوده آب است. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی روند بهسازی روستاها را نیز نامناسب دانست و افزود: باید تحولی اساسی در بهینه سازی روستاها صورت بگیرد زیرا پارسال 18 میلیارد تومان برای بهینه سازی روستاهای استان اختصاص یافت که با این هزینه باید 20 روستا را به طور کامل بهسازی می شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در کشور از منابع انسانی به خوبی استفاده نمی‎شود، تصریح کرد: میزان استفاده از منابع انسانی در جهان 64 درصد و در کشور ما 34 درصد است.

همچنین وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: باید در مذاکرات کاملا هوشیار بوده و هوشمندانه عمل کنیم و به سخنان مقام معظم رهبری گوش فرا داده و به حیله های آمریکا و اسرائیل نیز توجه داشته باشیم.

کارخانه ای با اشاره به اینکه میانگین فکری در کشور روند روبه رشدی را در پیش گرفته ابراز داشت: با وجودی که تمام دشمنان کشور قصد دارند جلوی پیشرفت ما را بگیرند،اما شاهدیم که روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی اضافه می شود. 

کارخانه ای به فضای امنیتی کشورمان نسبت به کشور های همسایه نیز اشاره ای داشت و گفت: در کشورهای همسایه مشکلات زیادی وجود دارد که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند که باید قدردان امنیت کشور باشیم.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: همدان ، بحران ، آب ، مردم ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.