باشگاه ترنتینو با انتشار عکسی از ویدئو چک در بازی نخست از رقابت های پلی آف والیبال سری آ ایتالیا اعتراض به عملکرد داوری در این بازی را دوباره به چالش کشیده و وارد فاز جدیدی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  بازی نخست از فینال رقابت های پلی آف والیبال سری آ در ایتالیا که با رویارویی دو تیم ترنتینو و مودنا که با حضور چهار هزار هوادار برگزار شد، به دلیل تصمیم گیری هایی که توسط الساندرو چیپولا داور این بازی بعد از مشاهده ویدئو چک گرفته شد با حواشی بسیار زیادی همراه شد.

 به تازگی باشگاه ترنتینو با انتشار یک عکس که توسط عکاس باشگاه ترنتینو از ویدئو چک در ست چهارم از این مسابقه که نشان دهنده تماس دست پتریچ والیبالیست تیم مودنا در برابر حمله فیلیپو لانتزا بازیکن تیم ترنتینو در امتیاز 24-23 از ست چهارم در برابر دیوار دفاعی دو بازیکن تیم مودنا گرفته شده ، مبحث انتقاد از داوری در این بازی را با چالش تازه ای مواجه کرد.

داور در ابتدا تماس دست دو بازیکن تیم مودنا را مشاهده کرد و بعد به دیدن تصاویر ضبط شده از ویدئو چک (که برای اولین بار در سری آ از رقابت های والیبال در ایتالیا استفاده می شود) استناد کرده و داور به صراحت تصمیم درستش را اعلام کرد و یک امتیاز به تیم ترنتینو داد.

عکاسی که  فینال والیبال را جاودان کرد

در ادامه این اتفاق تیم والیبال مودنا با قدرت هرچه تمام‌تر به داور مسابقه اعتراض کرده و در ادامه این اعتراضات توبرتینی مربی دوم مودنا به رختکن این تیم رفت و در پایان بازی آنجلو لورنزتی سرمربی تیم مودنا با مطرح کردن دو مورد از داوری در این بازی حسن نیت داور این بازی را زیر سوال برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار