معاون امور پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه 2 هزار و 200 مرکز و تیم برای درمان و کاهش اعتیاد در سطح کشور وجود دارد گفت: بیش از 60 درصد بار درمان اعتیاد بر دوش سازمان بهزیستی است.

مجید رضا زاده معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان بهزیستی کشور توانسته در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد ورود کرده و در این خصوص اقدامات موثری انجام دهد. 

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد بار درمان اعتیاد بر دوش سازمان بهزیستی کشور است تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور بیش از 2 هزار و 200 مرکز و تیم برای درمان و کاهش اعتیاد در سطح کشور راه‌اندازی کرده و از آن جمله می‌توان به مراکز سی سی، دی‌آی سی، روزانه سرپایی و . . . اشاره کرد. 

رضازاده با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی 900 کمپ ترک اعتیاد را در سطح کشور راه‌اندازی کرده است افزود: بدیهی است که در کنار کمپ‌های استاندارد مراکز غیر استاندارد هم وجود دارد بنابراین از مردم می‌خواهیم هنگام مراجعه به مراکز به آرم، تابلو و کد شناسایی سازمان بهزیستی توجه نمایند. 

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: فقط سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت می‌توانند مجوز کمپ ترک اعتیاد را صادر نمایند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار