رمضانعلی سبحانی فر، گفت: دولت با تدبیر و امید به کاهش سود بانکی و جلوگیری از سودهای کلان در راستای حمایت و تشویق از تولیدگران و صنعتگران گامهایی خوبی برداشته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، رمضانعلی سبحانی فر دیشب در نشست بررسی مشکلات صنعتگران، کارآفرینان و تولیدگران سبزوار با بیان اینکه دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به بخش تولید و اشتغالزایی توجه خوبی داشته اند افزود: کلید توسعه کشور در رشد صنعت و حمایت از تولیدات داخلی است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم برای رفع موانع تولید کشور لایحه‌ای را به مجلس آورد، که با طرح مجلس ادغام و به تصویب مجلس رسید، گفت: این لایحه 65 ماده‌ای به زودی توسط دولت اجرایی می‌شود و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان مرتفع خواهد شد.

سبحانی فر عدم ثبات در بازار اقتصاد، افزایش قیمت مواد اولیه و ارز و افزایش نرخ حاملهای انرژی را از چالشهای بزرگ بخش صنعت کشور دانست‌ و‌ خاطر نشان کرد: این موانع سبب شده است سرمایه گذاران،سرمایه خود را از بخش صنعت و تولید خارج کنند، و مردم سرمایه‌های خود را به سمت موسسات مالی اعتباری ببرند که این پدیده آفت بزرگی برای جامعه بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.