وزیر آموزش و پرورش در مورد موضوع شکایت برخی از بازنشستگان فرهنگی مبنی بر عدم دریافت حقوق بازنشستگی خود متناسب با نرخ تورم گفت: احتساب نرخ تورم در پرداختی فرهنگیان بازنشسته پس از معوقات آن‌ها بررسی می‌شود.

احتساب نرخ تورم در پرداختی فرهنگیان بازنشسته پس از معوقات آن‌ها بررسی می‌شود/ بخش کودکان و نوجوانان نمایشگاه کتاب بی‌نقص بود

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "علی‌اصغر فانی" وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره موضوع شکایت برخی از بازنشستگان فرهنگی مبنی بر عدم دریافت حقوق بازنشستگی خود متناسب با نرخ تورم اظهار داشت: ما فعلآ مشغول پرداخت معوقات فرهنگیان هستیم که این معوقات حجم سنگینی دارد.

فانی افزود: در صورت پرداخت معوقات سنگین فرهنگیان که رقم بالایی است، می‌توانیم پس از آن به احتساب نرخ تورم نسبت به پرداختی بازنشستگان فرهنگی توجه داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: درباره این موضوع ما پذیرای هرگونه شکایات از سوی فرهنگیان خواهیم بود. 

فانی در ادامه با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با اینکه امروز دومین روز از این نمایشگاه است، اما حضور مردم بسیار پرشور است.

فانی در ادامه با اشاره به هرگونه نقد نمایشگاه کتاب تهران گفت: در حال حاضر نقدی متوجه نمایشگاه کتاب نیست چرا که انسان ابتدا باید قسمت‌های پر یک لیوان را مدنظر قرار دهد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان داشت: این نمایشگاه عظیمی که در کشور برپا شده بدون شک محصول کار ماه‌ها برنامه‌ریزی در وزارت ارشاد و سایر دستگاه‌هاست. 

وی درباره بازدید خود از سالن‌های بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب خاطر نشان کرد: بنده در بخش کودکان و نوجوانان نمایشگاه کتاب نقدی مشاهده نکردم که نشان می‌دهد تلاش بسیاری برای این بخش‌ها از سوی فعالان فرهنگی انجام شده است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار