احمد نجاتیان گفت: طی چند روز گذشته وزیر بهداشت به دعوت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای پاسخگویی به برخی سؤالات پزشکان به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس رفت.

احمد نجاتیان، قائم مقام نظام پرستاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: طبق اظهارات وزیر محترم بهداشت و درمان، یکی- دو ماه آینده، تعرفه پرستاری در بخش خصوصی و مراقبت در منزل، اجرایی می‌شود. این در حالی است که تعرفه پرستاری در بخش دولتی نیازمند تصویب مجلس است. 

نجاتیان اظهار داشت: در صورتیکه اراده‌ای برای انجام و تصویب تعرفه پرستاری در بخش دولتی وجود داشته باشد، این کار انجام می‌گیرد و شخصا معتقدم اعلام بودجه‌های زیاد نوعی سنگ‌اندازی است. 

وی گفت: سازمان نظام پرستاری اعلام می‌کند که با کم‌ترین بودجه، سازمان نظام پرستاری می‌تواند تعرفه‌ها را به طور کلی و در تمام بخش‌ها اجرایی کند و همان طور که گفته شد، بیشتر از بودجه نیاز به اراده برای اجرای تعرفه‌های پرستاری وجود دارد که امیدواریم شخص محترم وزیر بهداشت و دست‌اندرکاران در تصویب تعرفه‌های پرستاری، بازنگری در تصمیم‌گیری حوزه پرستاری داشته باشند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين لطف الهي
۱۷:۲۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام از خبرهاي جالب و خوب شما و همکاان محترمتون در واحد خبر سپاسگزارم.از شما ميخواستم اگه بشه خبرهاي خودتون رو به ايميل من هم بفرستيد ايا امکان داره؟ با تشکر از شما.
آخرین اخبار