استاندار یزدبا اشاره به نامگذاری سال 95 به سال خوشامدگويي به استان يزد گفت: بايد شرايط و زيرساختهاي مطلوب را طراحي كنيم و ظرفيتهاي استان را به دنيا معرفي نمائيم و به جهانيان نشان دهيم كه يك يزدي ساكن دارالعباده چه خصوصيتها و ويژگيهاي برجسته اي دارد.

برنامه ریزی موثر برای حضور پربار گردشگران خارجی به یزدبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛سيدمحمد ميرمحمدي گفت:  استان يزد دو ويژگي عمده دارد كه آن را از ساير استانها متمايز مي كند و آن دارالعباده و دارالعلم بودن يزد است كه دو بازوي توانمند و قدرتمند استان به شمار مي رود و شايسته است اين دو ويژگي را حفظ، تقويت و به نسلهاي آينده انتقال دهيم.

وي افزود: دارالعباده بودن يزد مظهر صداقت، درستي، امانت داري، خداپرستي، خداشناسي، سلامت، سعه صدر، مردم داري، مهرباني و اعتماد به نفس است.

ميرمحمدي ادامه داد:دارالعلم بودن يزد نيز به معني اين است كه اينجا شهري مبتني بر علم و دانش داريم و مردم اين ديار اهل فكر و انديشه، خلاقيت و نوآوري، معلومات و آگاهي هستند.

عالي ترين مقام اجرايي یزد گفت: باتوجه به اينكه در سال 2017 ميلادي قرار است يزد به عنوان شهر نمونه گردشگري جهان اسلام معرفي شود بايد براي اين منظور هم زيرساختهاي لازم فراهم شود و گردشگران كشورهاي اسلامي را متوجه يزد كنيم به صورتي كه يزد به عنوان شهر شاخص كشورهاي اسلامي به رؤساي اين كشورها معرفي شود.

ميرمحمدي همچنين به نقش مؤثر رسانه هاي گروهي استان و صدا و سيماي مركز يزد در معرفي جاذبه هاي تاريخي و گردشگري به گردشگران داخلي و خارجي اشاره كرد و تصریح نمود:رسانه هاي استان نقش مهمي در افزايش بيش از 5 برابري گردشگران خارجي و سفر گردشگران داخلي به استان يزد داشته اند كه بايد اين روند رو به رشد را ادامه دهيم.



انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.