برانکو سرمربی پرسپولیس گفت: ما بعد از 2 پیروزی مقابل پیکان و بنیادکار به دیدار تیمی می رویم که با همه هوادارانش به مصاف ما می آید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو سرمربی پرسپولیس گفت: ما بعد از 2 پیروزی مقابل پیکان و بنیادکار به دیدار تیمی می رویم که با همه هوادارانش به مصاف ما می آید.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در این بازی برنامه روشنی داریم و اینکه می گویید با حسابگری دوکارته ها و 3 کارته ها را بازی نخواهیم تا در دیدار پرسپولیس حضور داشته باشند ، درست نیست . من حسابگری نمی دانم.پس پیش بینی نکنید.

برانکو در ادامه اظهار داشت:در حالیکه مشکلات زیادی حتی در مورد بازیکنان داشته ایم اما با جو مثبت به تبریز و دیدار گسترش فولاد می رویم.من بهترین تیم را به زمین می فرستم.

وی در مورد غیبت 6 بازیکن اصلی در تمرینات امروز گفت: این 6 بازیکن اصلی دیروز تمرین ریکاوری داشتند و به دلیل مصدومیت به آنها امروز استراحت دادیم.

سرمربی پرسپولیس افزود:در طول این چند هفته از لیگ برگزاری دیدارها ریتم وحشتناکی داشت.بازیها  هر 3 ،4 روز یکبار برگزار می شد و تیم را خسته می کرد.ما باید به بازیکنان فشار می آوردیم.

** بنابراین گزارش و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی تیم، حمیدرضا علی عسگری که در هفته‌های گذشته با وجود درد از ناحیه کشاله ران سرخپوشان را همراهی می‌کرد و به همین دلیل در بازی با پیکان حضور نداشت، بعد از بازی با بنیادکار از همین ناحیه احساس درد داشت.

کادر پزشکی با توجه به فشردگی بازی‌ها و نیاز تیم به این بازیکن و اسرار خود وی برای کمک رساندن به تیم با توجه به کمبود نفرات تلاش دارد با اقدامات درمانی و فیزیوتراپی او را به بازی‌ها برساند.

علی عسگری برای درمان کامل به زمان چند هفته‌ای نیاز خواهد داشت. وی در حال حاضر روزی دو جلسه فیزیوتراپی را انجام می‌دهد و کادر پزشکی فردا شرایط او را برای حضور در آخرین تمرین پیش از بازی با گسترش فولاد ارزیابی خواهد کرد.

همچنین بابک حاتمی با آسیب‌دیدگی خفیفی روبرو شده است که چندان جدی به نظر نمی‌رسد. وی قرار است امروز برنامه اختصاصی را دنبال کند.


گفتنی ست تمرین فردا از ساعت 11 آغاز خواهد شد.پرسپولیس  نیز روز یکشنبه و از ساعت 18 به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت و سپس بلافاصله بعد از بازی سرخپوشان به فرودگاه می‌روند تا با پرواز 22:30 دقیقه راهی تهران شوند.

** گزارش تمرین امروز سرخپوشان؛

 تمرین امروز پرسپولیسی ها از ساعت 18  با حضور کادر فنی و غیبت 6 بازیکن آغاز شد.

حدود 50 هوادار مقابل درب درفشی فر حضور داشتند.

6 بازیکن اصلی امروز استراحت دارند.

برانکو  از 2 ساعت قبل از تمرین در محل ورزشگاه حضور داشت.

خوردبین  آخرین نفری بود که به درفشی فر وارد شد.

محمدنوری با لباس شخصی و با فرزندش به ورزشگاه آمد.

بازیکنان ابتدا زیر نظر هومیر به گرم کردن پرداختند.

در ابتدا عبور از موانع را در دستور کار قرار دادند.

سپس در قالب دو گروه به همراه دروازه بان ها به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

کریم باقری نظاره گر تمرین  بود.

برانکو در طول تمرین به بازیکنان موارد تاکتیکی و فنی را گوشزد می کرد.

بنگر که مصدوم بود  همراه تیم در تمرینات گروهی شرکت می کرد.

 در حین  کارهای تاکتیکی برخوردی میان بنگر و هادی نوروزی پیش آمد که باعث مصدومیت نوروزی شد.

اومانا قبل از اتمام تمرین و ساعت 19 محل ورزشگاه را ترک کرد.

انتهای تمرین بازیکنان بدنهای خود را سرد کردند.

از موارد جالب امروز حضور یک هوادار روشندل در تمرین بود.

تمرین در ساعت 19:30 تمام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار