بجنورد؛

تشکیل دادگاه سارق مسلحانه طلا فروشی آشخانه

رئیس کل دادگستری استان گفت:سارق مسلحانه طلافروشی آشخانه با چندین پرونده اختلاس در 10 استان کشور دستگیر شدکه پرونده در حال تکمیل است.

حجت الاسلام قدرتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد ،افزود:این سرقت 23 فروردین ماه سال گذشته اتفاق افتاد که مهمترین جرم این متهم در بین دهها پرونده همین سرقت مسلحانه از طلافروشی است.

وی گفت:باید پرونده های این متهم از 10 استان کشور جمع آوری شود تا پرونده متهم رسیدگی و تکمیل شود.کشه از 9استان اطلاعات پرونده ها رسیده اما هنوز از استان اصفهان پرونده ای نرسیده است.

قدرتی همچنین بر انجام تعهدات از سوی موسسه مالی و اعتباری میزان به‌منظور بازگرداندن سپرده‌های مردم استان بر اساس فرجه‌ای که به آنان داده شده تاکید کردو افزود: حدود 80 هزار نفر از مردم این استان در این موسسه مالی و اعتباری سپرده‌گذاری داشته‌اند.

وی همچنین هرگونه ارتباط موسسه مالی و اعتباری میزان را با دادگستری تکذیب کرد و گفت: اساس این موسسه هیچ ارتباطی با دستگاه قضایی نداشته و دادگستری مثل سایر پرونده‌ها در این زمینه اقدام می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های افراد دستگیری شده در سال‌های گذشته و بخشی مربوط به سال‌های اخیر است تصریح کرد: هیچ مقامی در برخورد با مفاسد اقتصادی حق سیاسی کردن آن را ندارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک مال باخته
۲۰:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
پس چرا دادگستری مشهد دادخواست مردم را برای احقاق حقوقشان قبول نمی کند