رئیس کمیته آب‌های آرام قایقرانی گفت: 9 ورزشکار بانو به زودی عازم کاپ 3 دانمارک خواهند شد.

محسن میلاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:به منظور صادر شدن روادید‌های زیاد از سفارت دانمارک، متاسفانه مشکل پیدا کردیم و برای اعزام مابقی ورزشکاران به کاپ 3 جهانی از طریق سفارت آلمان اقدام کردیم.

وی افزود: مسابقات کاپ 3 جهانی‌ آب‌های آرام از 8 تا 10 خرداد ماه به میزبانی شهر کپنهاک دانمارک برگزار می‌شود که 9 نفر از ورزشکاران کایاک در این کاپ شرکت خواهند کرد.

میلاد در خصوص ورزشکارانی که در اعزام به کاپ سه جهانی مقرر شده که حضور داشته باشند، گفت:‌ 9 ورزشکار بانو در این مسابقه شرکت می‌کنند که سه نفر از آن‌ها شامل آرزو حکیمی، مهسا آذر و سارا حنیفه از طرف خود فدراسیون و مدیر کاظمی، سارا کاظمی، مینا عبدالهی و کیانا کمال زاده و مائده طهماسبی از ورزشکاران تیم تایر واتر هرمزگان هستند که به وسیله حامی مالی (شرکت تایر واتر) اعزام خواهند شد که زیر نظر مربی تیم، آرزو پاسلار نیز در کاپ سه جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی در خصوص اعزام 9 ورزشکار گفت: 2 یا 3 خرداد ماه ورزشکاران اعزام می‌شوند و مدیر کاظمی در کاپ 2 آلمان شرکت خواهند کرد و مابقی ورزشکاران در کاپ 3 جهانی دانمارک حضور خواهند داشت.

*خرداد ماه منتخبین و شاکله اصلی تیم ملی را راهی مسابقات جهانی می‌کنیم

میلاد در خصوص اعزام‌های دیگر گفت: اوایل خرداد ماه مسابقات جوانان زیر 23 سال آقایان و بانان را خواهیم داشت که منتخبین این گروه سنی به علاوه شاخص‌های تیم در کاپ جهانی حضور پیدا خواهند کرد.

وی در خصوص تیم جوانان آب‌های آرام گفت: در بخش جوانان نیز 4 نفر از بانوان ورزشکار به همراه آقایان که هنوز تعداد آن‌ها معلوم نیست، شرکت می‌کنند.

*پاسلار: برای حضور در فینال باید سفره تلاشمان را گسترده کنیم

آرزو پاسلار گفت: همه ورزشکاران زیر نظرم هم‌اکنون در اردو هستند و با توجه به اینکه سطح مسابقات بالا است، باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا به فینال راه پیدا کنیم.

وی افزود: ما بعد از کاپ به دنبال قهرمانی جهان در کشور ایتالیا و سپس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اندونزی هستیم، به همین منظور باید تلاش زیادی در این زمینه انجام دهیم، زیرا سطح مسابقات بالاست.

پاسلار در خصوص ورزشکاران زیر نظرش گفت: در مجموع تیم اعزامی برای مسابقات 8 ورزشکار رشته کایاک آب‌های آرام هستند و امیدوارم رکورد‌هایی که انتظار داریم را کسب کنند و به مسابقات آتی با زحماتی که روزشکاران در این راه متحمل شدند، نزدیک شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلاد ، کایاک ، قلیقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار