خوزه مورینیو سرمربی باشگاه فوتبال چلسی استیون جرراد کاپیتان لیورپول را دشمن محترم خود خواند و گفت: گوش به فرمان ابراهیموویچ هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فیفا در چارچوب رقابتهای هفته 35 لیگ برتر جزیره به باشگاه چلسی امروز به مصاف لیورپول می‌رود.

خوزه مورینیو هفته گذشته پس از پیروزی برابر کریستال پالاس به قهرمانی زودهنگام لیگ دست یافت و وی باید این هفته با شاگردان براندون راجرز دیدار کند اما سرمربی پرتغالی ضمن محترم شمردن استیون جرراد کاپیتان باشگاه لیورپول گفت: لیورپول یک باشگاه بزرگ است و من بازیکنانم همیشه به این باشگاه و افرادش می‌گذاریم.

اما در مورد قهرمان ما باید صحبت کنیم که به قهرمانی دست یافته‌ایم اما با این وجود برای بازیکن با ارزشی مانند استیون جرراد ارزش بسیاری قائل هستم. استیون جرراد بدون شک رقیب قابل احترام و دشمن گرامی من است.

من سعی کردم استیون جرراد را به چلسی آورم سعی کردم او را به اینتر بیاورم و حتی سعی کردم در اقدامی مشابه او را جذب رئال کنم اما او همیشه دشمن من باقی ماند من به او افتخار می‌کنم و امیدوارم استمفورد بریج هم حس مشابهی به او داشته باشد.

اکنون برای جذب او خیلی دیر است او بازیکنی است که به هیچ وجه حاضر نیست برابر لیورپول بازی کند. او بازی کردن برابر باشگاه‌های بزرگ را رد کرده است اما کسی از آینده خبر ندارد شاید من روزی سرمربی لیورپول شدم.

نیازی به قرارداد جدید ندارم

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی در خصوص تمدید قراردادش گفت: من به قرارداد نیاز ندارم ابراهیموویچ کاملا آرام است چرا که من را در اختیار دارد من در دستان او هستم من می‌خواهم بمانم و نمی‌خواهم این باشگاه‌ را ترک کنم.

من تقاضای قرارداد جدید نمی‌کنم و خیلی هم آرام و راحت هستم بنابراین او (ابراهیموویچ) هیچ نگرانی ندارد.

تصمیم گیرنده ابراهیموویچ است و اگر بخواهد می‌مانم و اگر هم نخواهد من باشگاه را ترک می‌کنم.
برنامه‌ریزی و تمرینات به گونه‌ای است که فصل آینده را هم دربر می‌گیرد پس می‌دانم که من باقی می‌مانم اما مهمتر از قراردادم که 2سال یا 10 سال باشد میل و اشتیاقی است که من می‌خواهم در اینجا بمانم و آبراموویچ نیز این اشتیاق را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار