پس از دیدار دو تیم فوتبال کریستال پالاس و منچستریونایتد سرمربیان دو تیم به صحبت پرداختند.

فن خال: به تیمم افتخار می‌کنم/ پاردوا: پنالتی یونایتدی‌ها کاملا اشتباه بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ به نقل از اسپرت مل: در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس باشگاه منچستریونایتد‌ موفق شد با نتیجه 2 بر1  از سد کریستال پالاس بگذرد.

 اما در این میان، یونایتدی‌ها موفق شدند با این بردو 7 امتیاز اختلاف در جایگاهی بالاتر از لیورپول بایستند و به تثبیت جایگاه خود برای حضوردر لیگ قهرمانان اروپا بپردازد.

 لویس فن خال‌ سرمربی هلندی باشگاه منچستریونایتد در این خصوص گفت: شما نمی‌دانید، پیروزی ما در این بازی یک جنبه‌ دارد و جنبه دیگر گام‌ بزرگی است که توانستیم در این دیدار برداریم، چیزی که ما به آن نیاز داشتیم و می‌خواستیم به جمع چهار تیم برتر باز گردیم تا جایگاهمان را برای حضور در لیگ قهرمانان تثبیت کنیم.

 ما به شدت کار کردیم، بازیکنان من روحیه خوب خود را نشان دادند، من به آنها افتخار می‌کنم، وقتی که شما هر هفته این طور تلاش کنید واقعا بسیار سخت است که تیم‌های دیگر بتوانند بر شما غلبه کنند.

** سرمربی کریستال پالاس: پنالتی یونایتدی‌ها کاملا اشتباه بود

 آلن پاردوا‌ سرمربی باشگاه کریستال پالاس در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم داور در موقعیت خوبی قرار نداشت تا به پنالتی بودن خطای بازیکن ما آگاهی داشته باشد و من فقط این را به او گفتم.

 من فکر می‌کنم توپ به نشانه و سینه بازیکن تیم ما برخورد کرد و هندی رخ نداد. اما داور این را نگفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار