برای ورودم به عرصه خوانندگی مصمم هستم و آن را زمینه‌ای برای انتقال حرفها و صحبت‌هایی می‌دانم که از طریق ترانه‌هایم شنیده نشده

"یاحا کاشانی"، ترانه‌سرا و خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران درباره گرایش و تمایل این روزهای خود به خوانندگی گفت: برای ورودم به عرصه خوانندگی مصمم هستم و آن را زمینه‌ای برای انتقال حرفها و صحبت‌های ناگفته می‌دانم.

وی ادامه داد: تصمیمم برای خوانندگی برگرفته از یک احساس درونی است و دوست داشتم برخی از ترانه‌هایم را با صدای خودم به گوش مخاطبان برسانم.

ترانه‌سرای "برف" بابک جهانبخش عنوان کرد: برخی ترانه‌هایم را که به افراد سرشناس و خواننده‌های شناخته شده سپردم توانستند منظور و احساسم را منتقل کنند اما در مقابل برخی افراد تازه‌کار خیلی نتوانستند حق مطلب را ادا کنند.

کاشانی خاطر نشان کرد: زمانی که ما ترانه‌ای را می‌سراییم لزومی ندارد برای خوانندگان احساس خود را توصیف کنیم در واقع ما باید تمام حرفهایمان را در ترانه‌مان بگوییم.

کاشانی از ترانه‌هایی که به تازگی از وی منتشر شده، عنوان کرد: ترانه "برف" ، "متشکرم" را دوست دارم و احساس می‌کنم این روزها کمی انگیزه‌ام فرو کش کرده است.

این ترانه سرا در توصیه به علاقمندان به ترانه‌سرایی بیان کرد: مطالعه در همه حیطه برای ترانه سرای لازم و مفید است از کتابهای حافظ، سعدی و مولانا و کلاسیک تا آثار شعرای معاصر را همه باید استفاده و مطالعه کنند.

در این میان من،  سروده‌های استاد محمد علی بهمنی، فاضل نظری و فرید احمدی که دارای سبک خاص خود است را بسیار دوست دارم.

گفتنی است، یاحا کاشانی به تازگی جدید‌ترین قطعه خود را با نام "قلبی که تنها شه" را منتشر کرده که ترانه سرایی آن بر عهده خود وی و تنظیم "حامد برادران" و آهنگساز "میلاد باران" می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار