روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به فیلمی استناد کرد که روند انتقال زخمی‌های گروه تروریستی النصره را به بیمارستان‌های تل‌آویو نشان می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری «العهد»، یدیعوت آحارانوت در پایگاه اینترنتی خود به یک کلیپ استناد کرد که در آن سرتیپ "گفعاتی" درحال انتقال یکی از افراد مسلح از منطقه تحت سلطه القاعده نزدیک گذرگاه قنیطره در مرزهای سوریه است.

به نوشته این روزنامه، این روند انتقال به صورت روتین و در چارچوب توافق حاصل شده بین دو طرف صورت می‌گیرد.

پایگاه خبری العهد عکسی از بازدید نتانیاهو از افراد مسلح زخمی شده بستری در بیمارستان‌های فلسطین اشغالی منتشر کرد و نوشت یک افسر اسرائیلی به نقل از "گفعاتی" تاکید کرد تعداد افراد مسلح زخمی شده تا این لحظه به هزار و ششصد نفر رسیده است. این افراد در چارچوب توافق حاصل شده به بیمارستان‌های اسرائیل در فلسطین اشغالی منتقل شدند، تحت درمان قرار گرفتند و سپس تعداد زیادی از آنان به سوریه بازگشتند تا فعالیت نظامی را از سر بگیرند.

"ران بن یشای،" تحلیلگر مسائل نظامی «یدیعوت آحارانوت» در این خصوص گفت به نفع مخالفان سوری شامل جبهه النصره و دیگر گروه ها نیست که با اسرائیل در هیچ زمینه ای توافق کنند. منفعت آنان در جلوگیری از هرگونه حمله به نیروهای اسرائیلی است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار