رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و رسانه‌های وابسته به آن‌ها از جمله الجزیره و العربیه مزدور آمریکا هستند و تلاش می‌کنند تا در بین صفوف ملت تفرقه‌افکنی کنند که ما آن‌ها را در حد پاسخگویی نمی‌دانیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه همایش ستاد برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستکبرین با همه وجود تلاش می‌کنند تا راه امام را محو کنند، اما ملت‌های اسلامی روز به روز منسجم‌تر خواهند شد و مردم در کشورهای اسلامی تصویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را در خانه‌های خود نگه می‌دارند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره نظرسنجی شبکه الجزیره درباره ائتلاف نظامی ضد ایران گفت: صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و رسانه‌های وابسته به آن‌ها از جمله الجزیره و العربیه مزدور آمریکا هستند و تلاش می‌کنند تا در بین صفوف ملت تفرقه‌افکنی کنند که ما آن‌ها را در حد پاسخگویی نمی‌دانیم.

سردار نقدی با اشاره به این‌که من دست همه اقوام کشورمان از جمله ترک، کرد، لر و عرب را می‌بوسم و ما متحد هستیم، خاطر نشان کرد: ما قدس و فلسطین را آزاد خواهیم کرد و آمریکا هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دهد.

سردار نقدی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره این که ارزیابی شما از عملیات منطقه "قلمون" در سوریه چیست، عنوان داشت: اگر منحنی حوادث غرب آسیا را در طول سال‌های اخیر بررسی کنیم، می‌بینیم که بخش‌های بسیاری از دست تروریست‌ها آزاد شده‌اند و آزادسازی بخش‌های مختلف سوریه با قدرت پیش می‌رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره این که آیا حزب‌الله در "قلمون" پیروز خواهد شد، خاطرنشان کرد: عملیات تاکتیکی حزب‌الله در این منطقه منجر به توفیق خواهد شد و پیروزی حزب‌الله در این منطقه قطعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار