سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با توجه کمبود بازیکن هندبال در تیم خود تاوان بی قانونی مسئولان قبلی فدراسیون را پرداخت می‌کنیم.

تاوان ندانم کاری مسئولان قبلی فدراسیون را پس می‌دهم
مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکنان تیم سپاهان امروز بازی بدی را از خود به نمایش گذاشتند، نیمه اول بازی دست تیم حریف بود، اما در نیمه دوم توانستیم اختلاف را کم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: فشار بازی و اجرایی نکردن نقاط تکنیکی از سوی بازیکنان باعث شکست تیم شد.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه افزود: با توجه به اینکه هر تیم اجازه دارد، 4 بازیکن ملی پوش را در تیم جای دهد، اما تیم منیزیم فردوس از 8، 9 بازیکن تیم ملی برخوردار است که این خلاف قوانین فدراسیون باشد.

وی در پایان اذعان داشت: تیم منیزیم فردوس با توجه به داشتن چند بازیکن و ذخیره ملی پوش و بازی امروز خوش درخشیدند و عملکرد خوبی داشتند و من فقط 50 درصد از بازیکنانم رضایت دارم.

وی در رابطه با تماشاگران سالن خاطر نشان کرد: تماشاگران فردوس یکی از مهمترین تماشاگران هندبالی هستند که هر دو تیم را به خوبی مورد تشویق قرار دادند.

گفتنی است: در ادامه دور برگشت هفته بیستم رقابت‌های لیگ باشگاهی هندبال تیم سپاهان اصفهان در رده چهارم جدول قرار دارد و نیمه بازی را 20-28 واگذار کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار