معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه قیمت قبر بهشت زهرا (س) هم اکنون 350 هزار تومان است، گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران ، قیمت قبور تا سقف 2 برابر افزایش یافته است.

مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به افزایش قیمت قبور بهشت زهرا (س) گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، قیمت قبور در فاز یک که از قطعه یک تا 112 را شامل می‌شود، با اندک تغییر همراه خواهد بود و همچنین فاز دو از قطعه 201 تا 258 با قیمت هفت میلیون و پانصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: قیمت قبور فاز 3 که سه طبقه هستند و از قطعه 300 تا 320 را شامل می‌شوند، 35 هزار تومان به 750 هزار تومان افزایش یافت.

عبداللهی یادآور شد: قبرهایی که در فاز 3 به فروش می‌رسد، برای خانواده متوفی طبقه یک رایگان و طبقه 2 و 3 به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود و آن‌ها می‌توانند به صورت اقساط یک ساله مبلغ آن را به سازمان بهشت زهرا (س) پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
واقعا خیلی عجیبه. در آمد از مردگان. واقعا به کجا می رویم.
Spain
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
خسته نباشید میگیم به اعضای شورای شهر تهران
مسلما تک تک اعضا بعداز 120 سال اگر فوت نمایند بهر دلیل دریکی ازقطعات هنرمندان ، نام اوران و یا ... با اندک هزینه ای دفن خواهند شد ولی کارگر مستاجری که پول اجاره خانه اش را به زور میدهد درصورت فوت باید درآن دنیا هم شرمسار بچه هایش باشد.خسته نباشید عزیزان
آخرین اخبار