فرمانده انتظامی شهرستان یزد از شناسایی و دستگیری اعضای باند تبهکاری سه نفره خبر داد که با استفاده از سلاح سرد و ایجاد جو رعب و وحشت اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند.

زورگیران خشن حین استعمال مواد دستگیر شدند/ یورش به داروخانه‌ها برای سرقت اسکناس
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ یوسف سپهوند با بیان این خبراظهار داشت : چندی پیش بود که خبر زورگیری سه فرد ناشناس از شهروندان در محدوده های آزادشهر، امامشهر و بلوار 17 شهریور به پلیس اعلام شد و با توجه به حساسیت موضوع، و ایجاد جو رعب و وحشت در شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران کلانتری 16 سید جعفر یزد بلافاصله تیم های عملیاتی را برای بررسی موضوع تشکیل دادند و در بررسی اولیه مشخص شد این افراد در ساعات پایانی شب با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان به ویژه مغازه داران، داروخانه ها و جایگاههای سوخت می کنند.
 
سپهوند ضمن اشاره به انجام هماهنگی های قضائی تصریح کرد: پلیس تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کرد و پس از بازدید از صحنه های سرقت و بازنگری دوربین های مداربسته ای که فیلم سارقان را ضبط کرده بودند ردپایی از این تبهکاران بدست آورد.
 
این مقام انتظامی  ادامه داد : ماموران پلیس مخفیگاه سارقان را در نزدیکی شهر یزد شناسایی کردند و با چهار تیم عملیاتی وارد عمل شده و اعضای این باند زورگیری را لحظه ای که با خیال راحت قصد استعمال موادمخدر داشتند دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
 
وی به کشف انواع سلاح های سرد و گوشی های موبایل سرقتی در بازرسی از مخفیگاه این سارقان اشاره کرد و گفت: این سه تبهکار که میانگین سنی 22 سال را دارند و معتاد و سابقه دار هستند در بازجویی های خود تاکنون به 12 فقره زورگیری با سلاح سرد در سطح شهر یزد اعتراف کرده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان خاطرنشان ساخت : پلیس شهرستان یزد با اقتدار کامل با مجرمان و افرادی که آرامش روانی جامعه را به خطر می اندازند برخورد خواهد کرد و بدیهی است در انجام این رسالت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار