هواپیماهای ائتلاف موسوم به عربی انبارهای سلاح هواداران رئیس جمهور سابق یمن را در صنعا بمباران کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، هواپیماهای ائتلاف موسوم به عربی در ساعات ابتدایی صبح امروز انبارهای سلاح هواداران علی عبدالله صالح را در صنعا بمباران کردند.

اسکای نیوز به نقل از برخی منابع مدعی شد هواپیماهای ائتلاف یک انبار سلاح را در روستای "عمد،" زادگاه علی عبدالله صالح در استان صنعا بمباران کردند. نیروهای سعودی همچنین منطقه "قمع" در استان مرزی صعده را بمباران کردند.

تأکید انصارالله بر ضرورت رفع محاصره ملت یمن

شورای سیاسی انصارالله در بیانیه ای بر ضرورت برداشته شدن فوری محاصره ملت یمن تأکید و اعلام کرد به تلاشها برای رفع درد و رنج ملت، واکنش مثبتی خواهیم داشت
در این بیانیه آمده است: ما تأکید می کنیم ضرورت دارد محاصره ظالمانه و غیر قابل توجیه ملت یمن که سبب وخیم‌تر شدن درد و رنجشان شده است فورا برداشته شود. ما از هر تلاش و یا گامی جدی که سبب کاهش درد و رنج مردم شده و اجازه امداد رسانی را به یمن دهد، استقبال می کنیم.

ناپدید شدن یک جنگنده مراکشی در آسمان یمن

خبرگزاری رویترز گزارش داد یک فروند جنگنده مراکشی که در بمباران یمن مشارکت داشت در آسمان این کشور ناپدید شده است.

نیروهای مسلح سلطنتی مراکش در بیانیه ای اعلام کردند یک جنگنده اف-16 که در ائتلاف عربستان مشارکت داشت روز یکشنبه در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی در یمن ناپدید شده است. (لینک مستقیم خبر)


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار