معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشورگفت : سازمان بهزیستی کشور تا دقایقی دیگر یکصدو نودو سومین مرکز مداخله در کاهش طلاق را در استان البرز افتتاح خواهد کرد.

افتتاح مرکز مداخله در کاهش طلاق در استان البرز/ موفقیت 30 درصدی طرح مداخله در کاهش طلاقحبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت :  تا دقایقی دیگر  ، یکصد و نود و سومین مرکز مداخله در کاهش طلاق در استان البرز افتتاح  خواهد شد.

وی ادامه داد: طی بررسی های انجام شده  در سال 93 ، اجرای طرح مداخله در کاهش طلاق  توانسته تا حدود 30 درصد در کاهش طلاق موفق عمل نماید.

وی  با تاکید بر اینکه ، این طرح یکی از زیر شاخهای طرح بشیر بوده تصریح کرد:  سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد با افزایش کیفیت خدمات ، میزان موفقیت  طرح مداخله برای کاهش طلاق را افزایش دهد.

فرید در پایان با اشاره به اینکه 1000 مرکز مشاوره حضوری در سطح کشور زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کنند گفت : برای کاهش طلاق در سطح جامع می بایست  از آموزشهای پیش از ازدواج شروع کرد که در این راستا طرح بشیر بسیار موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرکز ، مداخله ، افتتاح ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار