معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: بهره برداری سریع از پارکینگ طبقاتی در مجاورت تونل امیرکبیر یکی از اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بازدید از تونل امیرکبیر و پارکینگ طبقاتی مجاور آن اظهار کرد: اهمیت کار کرد‌های ترافیکی تونل امیر کبیر نسبت به پروژه‌هایی همچون تونل توحید و نیایش کمتر نیست و اگرچه تونل امیرکبیر دارای ابعاد کوچک تری نسبت به این تونل‌ها است، اما در یک بافت متراکم و نسبتا فرسوده شهری احداث شده و از این رو عملیات اجرایی آن دشواری‌های خاص خود را داشته است.

وی افزود: بهره برداری‌ از تونل شماری امیرکبیر در اردیبهشت ماه سال 1393، ارتباط یکی از پر ترافیک ترین مناطق مرکزی پایتخت با بزرگراه امام علی (ع) را برقرار کرد.

جاوید ادامه داد: تونل امیرکبیر در بخش حد فاصل سه راه امین حضور تا بزرگراه امام علی (ع) احداث شده است.

وی گفت: طی یک سالی که از بهره برداری تونل شمالی امیر کبیر می‌گذرد، این معبر 170 متری زیر زمینی نقش موثری در هدایت بار سنگینی ترافیک منطقه بازار و سه راه امین حضور به یکی از مهمترین بزرگراه‌های پایتخت داشته و در نتیجه به ظرفیت معابر نه چندان عریض مرکز پایتخت افزوده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
از تونل تنها می شود به سمت امام علی شمال رفت و حتی راه امام علی جنوب هم بسته است، این همه هزینه با افتتاح نیمه کاره که نمی شود لطفا دسترسی به ورودی تونل در سه راه امین حضور را آسان نمایید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۴۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
باند جنوبی تونل امیر کبیر هم یکبار افتتاح شده لیکن مشخص نیست چرا رفت و آمد از آن را ممنوع کرده اند . یکبار هم شایع شده بود که ریزش کرده ! مسیر بزرگراه امام علی به سمت سه راه امین حضور چه وقت بازگشائی میشود ؟
آخرین اخبار