سنندج؛

اجرای طرح ممیزی املاک شهرداری سنندج

مدیر اجرای طرح ممیزی املاک شهرداری سنندج ازآغاز اجرای طرح ممیزی املاک در منطقه دو شهرداری سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، شایسته محمدی گفت: اجرای طرح ممیزی املاک به دلیل ثبت اطلاعات املاک می‌تواند در ایجاد منابع درآمدهای پایدار تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعاتی که توسط نیروهای ممیزی به ثبت می‌رسد در آینده مبنای عملکرد شهرداری قرار خواهد گرفت، افزود: ثبت و ورود اطلاعات با دقت و حساسیت خاصی صورت می‌گیرد.

مدیر اجرای طرح ممیزی املاک شهرداری سنندج بیان کرد: بعد از اتمام کار برداشت اطلاعات پلاک‌های ناحیه منفصل ننله و نایسر در بهمن ماه سال گذشته کار اجرای این طرح در حوزه شهرداری منطقه دو آغاز شد.

محمدی از برداشت اطلاعات قریب به دو هزار و 800 پلاک در سطح شهرداری منطقه دو خبر داد و افزود: 20 نفر در قالب ده گروه کاری برداشت اطلاعات پلاک‌های این منطقه را انجام می‌دهند.

وی داشتن بافت جدید و حاشیه و همچنین وجود بازار را از مهم‌ترین دلایل انتخاب شهرداری منطقه دو بعد از نواحی منفصل برای اجرای طرح ممیزی املاک برشمرد.

مدیر اجرای طرح ممیزی املاک شهرداری سنندج مدل‌سازی و تسهیل در تصمیم‌گیری امور شهری، بازنگری در طرح‌های توسعه شهری، اصلاح وضعیت آینده در مناطق مختلف شهر، ایجاد پایگاه‌های توصیفی برای تحلیل نحوه توزیع کاربری خدمات شهری و ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان را از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح ممیزی املاک برشمرد.


انتهای پیام/ا
برچسب ها: طرح ، ممیزی ، اجرا ، اطلاعات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.